Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. sausį Delfi kasdien skaitė vidutiniškai 727 tūkst., „15min.lt“ – 539 tūkst., „tv3.lt“ – 392 tūkst., „lrytas.lt“ – 358 tūkst., „lrt.lt“ – 330 tūkst. realių vartotojų.

2021 m. sausį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 29 proc., „15min.lt“ – 14 proc., „lrytas.lt“ – 13 proc., „lrt.lt“ – 9 proc., „tv3.lt“ – 6 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.

Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. sausį surinko 53,5 mln., „15min.lt“ – 32,1 mln.,„lrytas.lt“ – 26 mln., „tv3.lt“ – 19,6 mln. apsilankymų.


Delfi video turinį sausio mėnesį portale žiūrėjo 2,6 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), per „Youtube“ – 588 tūkst. realių vartotojų, per „Facebook“ – 826 tūkst. realių vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 982 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Delfi

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.