Šiųmetis renginys buvo išties sėkmingas ne tik dėl to, kad į jį atvyko Jennifer Lopez ir Shakira – šios dvi atlikėjos surengė tokį energingą ir linksmą šou, kokių nebuvo jau kelerius paskutinius metus.

Šiemet 30 sekundžių eteris didžiausiems prekės ženklams kainavo kiek daugiau nei praeitais metais – 5,6 mln. JAV dolerių (5,06 mln. eurų). 2019-aisiais tokios pačios trukmės reklamos parodymas „SuperBowl“ metu buvo įkainotas 5,25 mln. JAV dolerių (4,58 mln. eurų). Tačiau tik nedidelę dalį šių labai brangių reklamų būtų galima pavadinti tikrais meno kūriniais, įeisiančiais į istoriją. Pasidairykime po dalį jų.

1. „Porsche“ – „The Heist“

Kelios nenuspėjamos siužeto linijos, pavojingai greitas automobilių vagių pasivažinėjimas prabangiaisiais „Porsche“, naujosios elektrinio „Taycan“ automobilių serijos reklamavimas suteikia prekės ženklui svarbumo, aktualumo ir gaivališkumo.

2. „Microsoft“ – „Be the One: Katie Sowers“

Katie Sowers – pirmoji moteris trenerė ir pirmoji atvira „SuperBowl“ lesbietė trenerė – buvo neabejotinai novatoriškiausia vakaro figūra. „Microsoft“ savo vietą reklamai išnaudojo būtent šiai įkvepiančiai asmenybei, kurios didžiausia gyvenimo aistra yra futbolas. Tačiau prekės ženklas labai subtiliai, neatitraukiant dėmesio nuo pagrindinės herojės, įkomponavo ir savo reklamuojamą produktą – „Microsoft Surface Pro 7“ planšetinį kompiuterį.

3. „Tide“ – „SuperBowl Now, Laundry Later“

„Tide“ tęsia savo 2018-aisiais sukurtą tradiciją padalinti reklamos siužetą į skirtingas reklamų dalis. Šiais metais prekės ženklo reklamos kūrėjai panardino Charlie Day į egzistencinę krizę: tik prasidėjus „SuperBowl“, vyro marškinėliai yra sutepami, o paklausus, kada bus išvalyti, jis sulaukia atsakymo „vėliau“. Šis žodis nukelia vyrą į britų muzikinės laidos „The Masked Singer“ reklaminę kampaniją, vėliau Ch. Day sukerta kelius su praeitų metų „SuperBowl“ reklamos metu nužudytu „Bud Knight“ ir net su „Wonder Woman“. Nors herojaus išskirtinė charizma suteikia smagią patirtį žiūrovui, siužetas nėra labai inovatyvus ir stebinantis, kokio buvo galima tikėtis po 2018 m. „Tide“ reklamos.

4. „Mountain Dew Zero Sugar“ – „As Good as the Original“

Neapsieita ir be ikoniškų, visame pasaulyje atpažįstamų scenarijų. Štai klasikinis 1980 m. siaubo filmas „The Shining“ „Mountain Dew“ reklamoje tampa komedija. „Breaking Bad“ žvaigždė Bryanas Cranstonas ir tamsaus gymio aktorė Tracee Ellis Ross atkūrė bauginančio filmo scenarijų ir pavertė jį linksma limonado reklama, pakeitę vos mažą detalę.

5. „Hyundai Sonata“ – „Smaht Pahk“

Šiais metais, kaip ir įprasta, „SuperBowl“ reklamose netrūko įžymybių. „Hyundai“ į savo chaotišką ir šmaikštų siužetą apie paprastus žmones pakvietė Johną Krasinski, Chrisą Evansą ir Rachel Dratch, kurių gyvas dialogas tikrai ilgai leis žiūrovui atsiminti autonominę automobilio parkavimo funkciją.

6. „Snickers“ – „#SnickersFixTheWorld“

„BBDO New York“ agentūra nusipelno pagyrimo už šmaikštų socialinių problemų iškėlimą. Tačiau didingo „Snickers“ šokoladuko sudievinimas nėra nauja reklamos industrijoje. Už masinį žmonių subūrimą ir miuziklo stiliaus pateikimą reiktų dėkoti klasikinei „Coca-Cola“ reklamai „Hilltop“.

7. „Google“ – „Loretta“

„Google“ reklama pasakojo istoriją apie galingą ir tvarią meilę, nei karto neparodant pasakotojo veido. Girdime tik jo jaudinančius prisiminimus apie žmoną. Didžioji dalis reklamos palieka vietos interpretacijai, neatskleisdama daugeliui turbūt iškylančių klausimų, ar yra kalbama apie Alzheimerio ligą ir prisiminimų išsaugojimą išmaniųjų technologijų pagalba, ar tiesiog apie skaitmeninės atminties knygos kūrimą. Nepaisant to, emocinis poveikis yra stiprus ir sausą technologiją nukelia į paprastų žmonių gyvenimą.