Daugelis, matyt, sutiks, kad šiais laikais plėtojant verslą neinvestuoti į rinkodarą yra rizikinga. Produkto ar paslaugos žinomumo didinimas bei klientų pritraukimas ir išlaikymas – neišvengiamos užduotys. Klausimas – kaip jas įveikti?

Šiais laikais, dažniausiai, atsakymas į pastarąjį klausimą slypi skaitmeninėje erdvėje. Išaugęs poreikis ir itin konkurencinga aplinka paskatino įvairių rinkodarai ir viešinimui skirtų ir internete veikiančių įrankių kūrimo bumą. Kai kurie jų išties gali padėti lengviau ir, svarbiausia, efektyviau atlikti darbus. Štai 10 dėmesio vertų įrankių, kurie gali efektyviai pasitarnauti rinkodaros specialistams, nors gal ir nėra žinomi itin plačiai.

Lietuvių sumanyti sprendimai

Whatagraph

Whatagraph
Whatagraph



Tai rinkodaros kanalų analizės ir ataskaitų ruošimo paslaugą teikiantis įrankis. Šios idėjos sumanytojai, užčiuopę rinkodaros specialistų problemą, kad neretai būna itin sudėtinga ir atima daug laiko išanalizuoti skirtingus duomenis iš tokių platformų kaip „Google Analytics“, „Facebook Analytics“ ir kitų, sukūrė sprendimą, kuris detalizuoja ir vizualizuoja skirtingų komunikacijos kanalų statistiką ir ją pateikia lengvai suprantamu infografiko formatu.

Aimera

Aimera
Aimera


Šis įrankis jau sulaukė susidomėjimo tiek iš verslo, tiek vartotojų. Pagrindinis šio kol kas tikslių analogų pasaulyje neturinčio startuolio išskirtinumas, teigiamai įvertintas naudotojų, yra tas, kad
čia mokama ne už paspaudimus ar parodymus (kaip, pavyzdžiui, „Facebook“ atveju), o už konkretų rezultatą. Tai gali būti užsakyta paslauga ar produktas, įdiegta programėlė, dalyvavimas apklausoje ir kitas konkretus veiksmas. Tokiu būdu kūrėjai sako norintys keisti „nusistovėjusias taisykles“, kai sumokama už realaus rezultato neatnešusį veiksmą. Dažniausiai tokiu veiksmu šiais laikais būna vadinamieji „parodymai“. „Aimera“ skatina susipažinti su produktu ar paslauga interaktyviai – įtraukiant ir edukuojant vartotoją. Kaip sako kūrėjai, tai tarsi „Auksinis protas“ – reikia įveikti tam tikras užduotis ar atsakyti į klausimus, o už sėkmę laukia apdovanojimai. Kartu laimi ir užduotis pateikusios bendrovės, kurios neįkyria žaidimo forma pristato savo produktus vartotojams.

Zen PR

Zen PR
Zen PR


Dar vienas lietuvių sukurtas įrankis, leidžiantis paprasčiau ir efektyviau skleisti apie save žinią bei bendradarbiauti su žiniasklaida: pristatant savo produktą ar paslaugą, iškeliant aktualias problemas, pateikiant ekspertines išvadas, supažindinant su veiklos rezultatais ar pasiekimais.

Užsienio tendencijos: dėmesys „influenceriams“, vaizdui ir laikui taupyti

Influential

Influential
Influential


Taip vadinamas „influencerių” (nuomonės formuotojų ar žymių žmonių) marketingas išgyvena savo pakilimo amžių ne tik Lietuvoje, bet visame pasaulyje. Ir, kaip pastebi specialistai, tai dar ne pabaiga – tikimasi, kad šiemet ši reklamos forma sulauks ne ką mažiau dėmesio nei praėjusiais metais. Tad įrankių, orientuotų būtent į tokį rinkodaros būdą, sukurta daug. Vienas jų – amerikiečių sprendimas „Influential“, kuris padeda surasti konkrečiam prekės ženklui tinkamiausius „influencerius“. Tai daroma dirbtinio intelekto pagalba, naudojant leistinus rinkti duomenis iš tokių platformų kaip „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“ ar „YouTube“.

Mention Me

Mention Me
Mention Me


Šis įrankis siūlo originalų potencialių klientų pritraukimo būdą. Sumanytojai, remdamiesi statistika, kad žmonės kur kas labiau linkę išbandyti produktą po to, kai sužino apie jį iš savo draugų ar pažįstamų, sukūrė paskatą jau esamiems klientams skleisti žinią apie išbandytą produktą ar paslaugą savo draugams bei artimiesiems. Tai, anot kūrėjų, panašu bet kur kas efektyviau nei komunikacija „iš lūpų į lūpas”, nes leidžia stebėti ir analizuoti realius rezultatus.

Friendz

Friendz
Friendz


Ši programėlė leidžia bendrovėms įtraukti vartotojų bendruomenę į socialinius tinklus. Vartotojai gauna atlygį už prekių ženklų turinio kūrimą ir jų turinio pasidalijimą savo asmeninio socialinio tinklo profilyje.

BombBomb

BombBomb
BombBomb


Įrankis, suteikiantis galimybę paprastai ir greitai vietoj „sauso“ rašytinio teksto pateikti informaciją interaktyvia vaizdine forma – kurti ir siųsti el. video laiškus iš bet kur (darbo vietos, automobilio ar pan.). Efektyvi priemonė, žinant, kad vartotojo gebėjimas išlaikyti dėmesį ir toliau trumpėja, o per trumpą laiko tarpą kur kas lengviau priimti vaizdinį, nei tekstinį, turinį.

Divvit

Divvit
Divvit


Verslininkai bei rinkodaros specialistai sutiks – pasirinkti tinkamiausius komunikuoti kanalus yra itin reikšminga užduotis. Įrankių, supaprastinančių šį procesą, pasirinkimas irgi platus. Vienas tokių – „Divvit“, kuris leidžia tiksliai žinoti, koks vaidmuo tenka kiekvienam verslo pasirinktam komunikacijos kanalui ir, svarbiausia, kaip jis prisideda prie verslo sėkmės.

CrossEngage

CrossEngage
CrossEngage


Dar vienas sprendimas, užtikrinantis paprastesnį santykių su klientais valdymą ir jiems pritaikytą rinkodarą visuose įmanomuose kanaluose. Remiantis konsoliduotais klientų duomenimis, galima segmentuoti klientų grupes, taip pat individualizuoti turinį. Pranešimų siuntimui atitinkamame kanale „CrossEngage“ integruoja specializuotus kanalų sprendimus, pavyzdžiui, el. paštui, SMS, „Facebook“, reklamai ir kt.

IFTTT

IFTTT
IFTTT


Ši programėlė pravers ir vartotojams. Ji leidžia tarpusavyje sujungti skirtingas programas bei įrenginius. Pavyzdžiui, galima kopijuoti „Instagram“ nuotraukas į „Dropbox“ arba automatiškai skelbti jas „Twitter“, „Pinterest“ , įjungti šviesą, kai įeinate į namus, gauti pranešimus apie įvykius pagal jūsų esamą vietą ir pan. Daugiau nei 600 programų dirba su „IFTTT“, įskaitant „Instagram“, „Gmail“, „Twitter“, „Twitch“, „Weather Underground“ ir tokius įrenginius kaip „Google namai“, „Amazon Alexa“, „Nest“ ir kt. Ir visa tai nemokama.

M360

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją