Nuo 2016 metų rugpjūčio instagramo istorijų populiarumas tik augo. Jeigu galvojate, jog šis metodas dėmesio sulaukia tik tarp fizinių asmenų – klystate. „Instagram“ savo svetainėje skelbia, jog net 1/3 daugiausiai peržiūrimų instagramo istorijų yra iš verslo paskyrų.

Sprendžiant iš to, kiek funkcijų „Instagram“ istorijos atsirado per 2019 ir 2020 metus, prognozuojamas tik dar didesnis šio įrankio augimas. Nespėjantiems susigaudyti tendencijose ir atnaujinimuose, sudariau „Stories“ galimybių verslui sąrašą, skatinančių įsitraukimą ir, žinoma, pardavimus. Beje, viskas patikrinta reklamos agentūros ir nieko nekainuoja!

Kodėl svarbu, kad sekėjas taptų jūsų turinio dalimi?

Ko gero, viena svarbiausių „Instagram“ istorijų savybių verslui – interaktyvumas. Jungiant vidinius „Stories“ kūrimo įrankius bei grafinį dizainą, turinys palieka nuobodžios statinės reklamos rėmus. Čia vartotojas gali tarsi patirti įrašą individualiai – tapti jo dalimi. Savo ruožtu, vartotojas gauna galimybę išsakyti nuomonę apie prekės ženklą, prekes ar paslaugas, paprasčiausiai atlikęs kelis visiškai laiko nereikalaujančius veiksmus ekrane. Verslui – interaktyvūs „Stories“ veikia dvejopai.

Visų pirma – tai idealus būdas susirinkti duomenų, ką vartotojai mėgsta, kaip jie reaguoja į atskiras prekes ar paslaugas. Antra – interakcija psichologiškai veikia įtaigiau nei įprasta statiška reklama. Tai didina atpažįstamumą, pardavimus, nes vartotojas jaučiasi verslo dalimi.

10 agentūros patikrintų būdų įtraukti vartotojus per IG „Stories“

Kaip ir minėjau anksčiau, instagramo platformos vystytojai ant laurų nemiega, kone kas mėnesį pristatydami po naujovę „Stories“ turiniui kurti. Vien pandemijos akivaizdoje atsirado „Iššūkių“ (Challenges) bei „Paramos“ (Donations) interakcijos, gausiai išnaudojamos tiek nuomonės formuotojų, tiek įprastų vartotojų. Reklamos agentūros praktikoje stengiuosi panaudoti įvairias „Stories“ galimybes, nuolat stebiu, kas geriausiai tinka konkrečiam verslo sektoriui.

Atrinkau 10 „Instagram Stories“ funkcijų, kurios praturtins jūsų verslo paskyrą estetiškai bei atneš realios naudos.

1. „Apklausa“ (Poll)

Kone populiariausias „Apklausos“ lipduko panaudojimo būdas – gauti „taip“ arba „ne“ atsakymus. Tačiau verslas šį lipduką gali išnaudoti ir duomenų rinkimui – tarsi sukurdamas greitą fokuso grupę iš savo tikslinės auditorijos. Pavyzdžiui, palyginant dviejų prekių spalvas ir išsiaiškinant, kuri sekėjams yra patrauklesnė:

„Apklausa“

2. „Jaustukų slinkiklis“ (Emoji slider)

Ačiū itin plačiam jaustukų pasirinkimui – instagrame naudojant šį lipduką galite susirinkti greitų įvertinimų savo prekėms ar paslaugoms. Sustiprinkite ineraktyvumą dar labiau naudodami dizainą – sugraduokite barometrą, kaip šiame pavyzdyje, ir gaukite sekėjų atsakymo vidurkį į bet kokį jums rūpimą klausimą:

3. „Klausimai“ (Questions)

Kone kiekvienoje verslo svetainėje galima surasti klausimų-atsakymų skiltį. Tačiau visi klausimai ten niekaip nesutilps – juk kiekvienas pirkėjas yra su savo poreikiais. Pabendraukite su sekėjais tiesiogiai per „Instagram Stories“ ir sužinokite, kuo jie domisi. Beje, naudojant šį lipduką galima susirinkti ir minčių… naujiems produktams!

4. „Viktorina“ (Quiz)

Socialiniuose tinkluose verslas itin dažnai naudoja faktus ir įdomybes apie save. Šiuolaikiniam pirkėjui rūpi, koks yra verslo kontekstas, vertybės, iš kur jis atėjo ir kur ketina judėti ateityje. Perkelkite įdomybes į „Instagram Stories“ žaidimo principu. Iš kelių galimų atsakymų – tik vienas gali būti teisingas. Leiskite sekėjams paspėlioti apie jūsų palsaugas ar prekes, įmonės istoriją ar darbuotojus.

5. „Atgalinis skaičiavimas“ (Countdown)

Idealus būdas pranešti svarbią žinią ir sužadinti vartotojų apetitą iš anksto – atgalinis skaičiavimas. Šį lipduką kiekvienas vartotojas gali išsisaugoti savo paskyroje. Laikui pasibaigus jis gaus priminimą apie startą. Išnaudokite šį lipduką prieš pat išpardavimus, naujo produkto pristatymą, prekės ženklo atnaujinimą, naujos prekybos vietos atidarymą.

6. „Iššūkiai“ (Challenges)

Virusui siaučiant pasaulyje, sparčiai pradėjo populiarėti internetiniai išbandymai perduodami žmogaus žmogui. „Instagram“ savo ruožtu įdiegė lipduką, kurį gali panaudoti ir verslas, kviečiantis savo sekėjus atlikti tam tikrus veiksmus: pavyzdžiui, sušokti šokį ar pagaminti ką nors pagal specialų receptą bei perduoti iššūkį kitam. Įtraukite į iššūkį savo produktus ir leiskite geometrinei progresijai veikti savaime:

7. „Parama“ (Donations)

Ši istorijų funkcija taip pat sužibėjo pandemijos metu – visų pirma, lėšoms ligoninėms rinkti. Tačiau vis daugiau ne pelno siekiančių organizacijų prisijungia prie paramos rinkimo per instagramo istorijas. Vos keliais paspaudimais vartotojas gali paremti įvairius fondus. Puikus būdas sutvirtinti įmonės socialinio atsakingumo komunikaciją, ką manote?

8. „Animaciniai paveikslėliai“ (Gifs)

Kaip atsidurti savo sekėjų turinyje jų nespaudžiant? Suteikite jiems galimybę papuošti savo „Story“! Nedidelių GIF formato iliustracijų ar animacijų dizainus kurkite jūsų verslui aktualiomis temomis ir paprasčiausiai sukelkite į „Giphy.com“ sistemą. Gavus patvirtinimą, jūsų sukurti lipdukai atsiras ir „Instagram Stories“.

Prieš kurdami lipdukus gerai pagalvokite, kokia estetika ir kokios idėjos jūsų tikslinei auditorijai yra patraukliausios.

9. „Šablonai“ (Story Templates)

Tai dar vienas puikus būdas atsidurti savo sekėjų turinyje. Sukurkite ir paviešinkite savo unikalų šabloną, kurį vartotojas nufotografavęs gali pernaudoti savo paties „Instagram Stories“. Rekomenduojame šablono turinį susieti su industrija, kurioje sukasi jūsų verslas – štai kokį mes pasigaminome savo agentūroje.

10. „Grotažymės“ (Hashtags)

Į bet kurį savo „Story“ galite įdėti 10 grotažymių teksto pavidalu ir 1 kaip lipduką. Grtotažymės –neatsiejama socialinių tinklų dalis, generuojanti itin tikslios auditorijos srautą į jūsų paskyrą. Per „Story Insights“ galite stebėti, kiek konkrečia tema besidominčių žmonių į jūsų paskyrą užsuko būtent dėl to, jog panaudojote grotažymę. Atkreipkite dėmesį į kelias grtotažymių kategorijas ir išsirinkite, kas jūsų verslui tinka labiausiai.

Beje, beveik kiekvieną šių funkcijų galima pamatuoti per „Story Insights“. Kiek paspaudimų susilaukė lipdukas, kiek žmonių iš istorijų užėjo į jūsų paskyrą ir t.t. Nepraleiskite progos įsileisti savo auditoriją į turinio vidų – leiskite jai individualiai patirti jūsų verslą.