„Pokyčių imamės dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia norime auginti ir jaukintis kitą, jaunesnę šiuolaikinių moterų kartą. Kurdami žurnalą orientuosimės į 30-45 metų miesto moterį. Taip pat norime šį žurnalą labiau sinergizuoti su populiariausiu gyvenimo būdo žurnalu – savaitraščiu „Žmonės“, kurį taip pat atnaujinome šių metų pradžioje“, – sako įmonės „Media Bitės“, leidžiančios žurnalą „Laima“, generalinis direktorius. Tomas Balžekas.

Kartu su nauju vardu bus pakeistas žurnalo vizualinis identitetas, vidaus dizainas. „Laimingų žmonių žurnalas – taip pozicionuojame naująją „Laimę“. Tikime, kad įvairiais turinio, rinkodaros ir pardavimų sprendimais galėsime sustiprinti abiejų žurnalų pozicijas rinkoje, pateikti geresnius pasiūlymus pirkėjams ir prenumeratoriams ir kartu praplėsti bendrąją abiejų žurnalų skaitytojų auditoriją“, – sako T. Balžekas.

Žurnalas „Laima“ šiemet mini 25 metų sukaktį. Paklaustas, ar nebijo tokiu žingsniu prarasti šį prekės ženklą jau mėgstančios lojalios skaitytojų auditorijos, T. Balžekas skambiu anglišku posakiu: Be afraid, be very afraid, but do it. (liet. Bijok, labai bijok, bet padaryk).

Žurnalo redakcijai vadovauja vyr. redaktorė Asta Lipštaitė, pernai gruodį šiose pareigose pakeitusi Gitaną Bukauskienę, kuri žurnalui vadovavo 20 metų, o dabar yra savaitraščio „Žmonės“ vyr. redaktorė.