Kada reikia investuoti į ryšius su visuomene, o kada geriau to nedaryti? Ar tikrai verta įmonei stengtis bet kokia kaina patekti į žiniasklaidos puslapius? Kaip derėtų bendrauti su žurnalistais ir pateikti jiems informaciją? G. Gimžauskas žada, kad apie tai jo laidoje diskutuos geriausi Lietuvos žiniasklaidos bei viešųjų ryšių ekspertai.

„Dirbdamas nuolatos matau, kad daugeliui trūksta suvokimo apie komunikaciją. Tad nutariau padaryti, ką galiu, ir suteikti bent šiek tiek žinių. Supratimo apie komunikaciją ypač trūksta smulkiojo ir vidutinio verslo kategorijose, taip pat viešojo sektoriaus tyruose. Į tą auditoriją ir taiko ši laida. “, - sako žurnalistas, viešųjų ryšių ekspertas G. Gimžauskas.

Pirmojoje laidoje, kurios eteris numatytas ketvirtadienį, 10.05 val., jis su agentūros „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininku Mykolu Katkumi kalbėsis apie ryšių su visuomene istoriją Lietuvoje.

Kassavaitinę laidą planuojama transliuoti iki metų pabaigos. Nors jos tematika aktuali gana siaurai auditorijai, G. Gimžauskas sako, kad jo tai negąsdina. „Tema yra tikrai gana siaura ir kuo toliau, tuo temos bus sudėtingesnės. Bet tikiuosi, ji bus ne tik įdomi, bet ir naudinga“, - sakė jis.