Anglų kalba parašytame konkurso tekste auditorija yra skatinama komentaruose žymėti užsienio draugus ir kviesti juos apsilankyti šalies sostinėje.

„VALENTINO DIENOS KONKURSAS! Nesvarbu, ar esate suplanavę savo Valentino dieną iki paskutinės smulkmenos, ar net neįsivaizduojate, kaip nudžiuginsite savo gyvenimo meilę, mes turime pasiūlymą, kaip sukurti šventinę romantiką.

Pažymėkite ypatingą asmenį, kurį norėtumėte pakviesti į #Vilnių, ir mes jums abiems padovanosime po #nuostabius marškinėlius. #Laimėtoją skelbsime po #meilės savaitgalio“.

Svarbiausias konkurso akcentas – originalūs marškinėliai, ant kurių patalpinta ironiška žinutė: „I only date people who know where Vilnius is“ („Aš susitikinėju tik su tais žmonėmis, kurie žino, kur yra Vilnius“).

„Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė paklausta, kaip ir kada kilo tokio konkurso bei marškinėlių idėja, neslėpė, kad tai – nuoseklus praėjusią savaitę startavusios Vilniaus reklaminės kampanijos tęsinys.

„Šie marškinėliai ir konkursas jiems laimėti – naujos Vilniaus reklaminės kampanijos užsienyje „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ dalis. Kampaniją sudaro daugybė skirtingų priemonių, tarp jų ir marškinėlių su šmaikščiomis žinutėmis serija bei teminiai džemperiai, kurie, tikime, prisidės prie žinios apie Vilnių skleidimo“, – komentuoja I. Romanovskienė.

Inga Romanovskienė/ Monikos Krilavičienės nuotr.

Taip pat moteris atskleidė, kad šios Vilniaus atributikos yra pagaminta daugiau, tad užteks ir tiems, kuriems konkurse nenusišypsos laimė.

„Šiuos marškinėlius galima įsigyti Vilniaus turizmo informacijos centruose Pilies gatvėje ir Vilniaus Rotušėje“, – sako ji.

Sukūrus marškinėlius, neliko abejonių, kad jie puikiai tiks Valentino dienai paminėti.

„Šmaikštus užrašas ant marškinėlių puikiai dera su Valentino dienos tematika, todėl skelbdami konkursą socialiniuose tinkluose keliems laimingiesiems padovanosime dovaną, priminsiančią apie Vilnių tiek šiandien, tiek ištisus metus. Konkursas, kaip ir visa reklamos kampanija, pirmiausia skirtas užsienio auditorijai, tačiau pastebime ir aktyvų lietuvių įsitraukimą“, – kalba I. Romanovskienė.

Šiuo metu tai – ne vienintelis konkursas, vykstantis Vilniaus turizmo socialiniuose tinkluose. Kitą galima rasti jų „Instagram“ istorijose, kur vartotojai yra kviečiami išbandyti specialius Vilniaus filtrus.

„Jau dabar „Go Vilnius“ „Instagram“ paskyroje vyksta ir kitas konkursas, kuriame galima laimėti reklaminės kampanijos džemperį. Tam tereikia nusifotografuoti ar nusifilmuoti su specialiai kampanijai „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“, sukurtais filtrais (juos galima rasti „Go Vilnius“ Instagram paskyroje), įsikelti tai į savo Instagram istoriją ir pažymėti „Go Vilnius“, – atskleidžia I. Romanovskienė.

„Go Vilnius“ konkursas instagrame