Paleidžiant „TikTok verslui“ bus suteikiama prieiga prie „TikTok“ reklamų formatų, įskaitant jos esminį „TopView“ produktą, t. y., reklamą, kuri pasirodo pirmą kartą paleidus „TikTok“ programą. Kiti „TikTok verslui“ skirti produktai yra prekės ženklo rėmimas (Brand Takeovers), vaizdo įrašai sklaidos kanale (In-Feed Videos), grotažymių iššūkiai (Hashtag Challenges) ir prekės ženklo efektai (Branded Effects).

Prekės ženklo rėmimą gali sudaryti nuo trijų iki penkių sekundžių trukmės vaizdo įrašai arba vizualai. Vaizdo įrašai sklaidos kanale gali būti ne ilgesni kaip 60 sek., jie gali būti rodomi su garsu. Grotažymių iššūkiai suteikia galimybę prekės ženklams dalyvauti vartotojų bendruomenėje, pakviesdami „TikTok“ vartotojus kurti turinį pagal jų kurtą žymą, praneša „TechCrunch“.

„TikTok verslui“

Tuo tarpu prekės ženklo efektai (Branded Effects) leidžia prekės ženklams labiau įsitraukti į turinio kūrimo patirtį. Efektai leidžia prekės ženklui ar produktui būti 2D, 3D, o dabar net ir papildytos realybės (AR) formato vaizdo įrašo dalimi. Tokius efektus galima derinti ir su grotažymių iššūkiu, siekiant padidinti vartotojų įsitraukimą.

Be to, platforma atidaro naują elektroninį mokymosi centrą, kuris padės rinkodaros specialistams daugiau sužinoti apie „TikTok“ ir jo siūlomas reklamas. Šiame centre bus pateikti produktų vadovai, šaltiniai ir geriausios kūrybinės praktikos pavyzdžiai, padėsiantys jiems pradėti sėkmingas kampanijas arba sužinoti apie prekės ženklo efektų partnerių programą.

„TikTok“ viešai neatskleidžia savo reklamų įrankių ir sprendimų kainų, tačiau sako, kad kainos nustatomos atsižvelgiant į tai, ko prekės ženklas nori pasiekti, ir į jo kampanijos apimtį. Tačiau internetinėje svetainėje yra išsamiai aprašomi kai kurie biudžeto reikalavimai, pvz., 50 JAV dolerių – minimalus tiek vienos dienos kampanijos, tiek bendras biudžetas.

„Digiday“ neseniai pranešė, kad „TikTok“ reklamų kaina, kurią reklamuotojas moka svetainei už jo reklamą pamačiusius tūkstantį lankytojų (CPM), palyginti su „Facebook“, per nuosmukį buvo nedidelė.

Naujosios platformos pristatymu siekiama „TikTok“ suteikti solidžią poziciją šalia tokių socialinių platformų-milžinių kaip „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“ ir „Snapchat“. Tai reiškia, kad šis vadinamasis paauglių tinklas skatina rinkodaros specialistus nebe tik eksperimentuoti, o investuoti savo įmonės lėšas ir laiką.

Šiuo metu „TikTok verslui“ yra prieinama tokiuose regionuose kaip Šiaurės Amerika, Brazilija, Indija, Japonija, Indonezija, Rusija, Korėja, tačiau Lietuvoje kol kas nauja paslauga neveikia.