Karantinui skirtas grojaraštis

Muzikinėje „Spotify“ platformoje pastarosiomis dienomis buvo pastebėtas šypseną keliantis grojaraštis, skirtas karantino laikotarpiui – „COVID-19 karantino vakarėlis“ (COVID-19 Quarantine Party). Jis yra apibūdintas dviprasmiško žodžių žaismo pagalba kaip „labiausiai sergantis“ arba kaip „geriausias grojaraštis pasaulyje“ (The sickest playlist on the world wide web).

Kūrėjas greičiausiai siekia, kad „Spotify“ vartotojams visame pasaulyje būtų smagiau leisti neįprastai daug laiko namuose. Ir, panašu, kad jam neblogai sekasi, nes grojaraštis jau yra pamėgtas 266 tūkst. kartų.

Visų įkeltų dainų pavadinimai vienaip ar kitaip siejasi su koronavirusu ir karantino aktualijomis: Britney Spears „Toxic“, Travis Scott „Sicko mode“, System Of A Down „Toxicity“, Ed Sheeran, Travis Scott „Antisocial“, Higher Brothers, DJ Snake „Made In China“ ir t. t.

COVID-19 grojaraštis

„LinkedIn“ darbo paieškoms įkvėps specialiais grojaraščiais

Didžiausią pasaulyje profesinį socialinį tinklą „LinkedIn“ nuo šiol taip pat galima rasti „Spotify'“, kur jo atstovai sukūrė penkis grojaraščius skirtingiems darbo paieškų etapams.

„LinkedIn“ darbuotojai rankiniu būdu atrinko maždaug po 20 gerai žinomų kūrinių, atitinkančių kiekvieno grojaraščio nuotaiką ir temą. Pasirinkimai varijuoja nuo šiandien ypač populiarių atlikėjų ir grupių – „Years & Years“, „Dua Lipa“, „Daft Punk“ – iki jau klasika tapusių – „Blondie“, „a-ha“, „The White Stripes“ ir pan.

„LinkedIn“ – jau „Spotify“

„Httpool Lietuva“ ir „LinkedIn“ vadovas Lietuvoje Šarūnas Sakalauskas įvardija, kas paskatino santūrų profesinį socialinį tinklą įsilieti į muzikos platformą, ir kviečia į visa tai žiūrėti su šypsena.

„Skirtinguose savo karjeros etapuose susiduriame su skirtingomis situacijomis. Nuo pakilių, pavyzdžiui, gavus pirmą darbą, iki sudėtingesnių, kai reikia nenusiminti po nepasisekusio darbo pokalbio ir ruoštis kitam.

Kadangi muzika yra neatsiejama mūsų kasdienybės dalis ir vis daugiau mūsų savo darbo dienos nuotaiką kuriame pasitelkdami įvairius grojaraščius, „LinkedIn“ nusprendė žaismingai pagelbėti su rekomendacijomis ir pasiūlė kelis galimus playlistus, kurie gali pakelti nuotaiką arba nuteikti, priklausomai nuo situacijos.

Į šias rekomendacijas reiktų žiūrėti su šypsena, bet kodėl nepabandžius?“, – klausia vyras.

Š. Sakalauskas nurodė kelis muzikinius pavyzdžius, kurie galėtų asocijuotis su konkrečiais darbo paieškų etapais.

„Pavyzdžiui, ruošiantis darbo pokalbiui siūloma klausytis Queen „We Will Rock You“ arba Sia „The Greatest“, galvojant keisti darbą – Daft Punk „One More Time“, o kai kas nors nepasiseka – Destiny’s Child „Survivor“.

Šie playlistai tikrai už mus nenudirbs mūsų darbų ar nesudalyvaus darbo pokalbyje, bet tikrai gali pakelti nuotaiką arba išprovokuoti kovinę dvasią. Ypač karantino metu“, – pabrėžia vadovas.

Šarūnas Sakalauskas

Naujas darbas, šviežia pradžia. Tu tai padarei. Radai tau skirtą darbą. Švęsk ir neprarask įkvėpimo visos savo profesinės kelionės metu, klausydamas šio mikso.

Niekada nepasiduok. Darbo paieškos sukelia pačius įvairiausius jausmus? Bet tau skirta pozicija – dar tik prieš akis! Neprarask vilties, klausydamas mūsų atrinktų kūrinių.

Interviu metas. Pasitikėk savimi keliaudamas į kitą darbo pokalbį. Spausk „groti“ ir pasiruošk palikti geriausią įspūdį.

Sutelk dėmesį. Pagerink savo „LinkedIn“ profilį ir tobulink įgūdžius. Šios dainos padės sutelkti dėmesį, tad įsidėk ausines ir keliaukime prie reikalų.

Galimybės beldžiasi į duris. Metas pradėti kelionę ir susitelkti į tavo ateities karjeros perspektyvas. Pasiruošk susirasti tau skirtą darbą kartu su šiuo motyvuojančiu grojaraščiu.

„LinkedIn“ „Spotify“ profilis