Šią vasarą buvo paskelbta, kad naujienų agentūrą ELTA perka buvusi Darbo partijos atstovė Gitana Markovičienė. Rugsėjo 10 d. darbą pradės ir naujasis agentūros vyriausiasis redaktorius – juo tapo žurnalistas, apžvalgininkas Rimvydas Valatka. Prieš pradėdamas darbą jis sako politikų įtakos nesibaiminantis: esą tai dirbant agentūroje nebūtų įmanoma.

Išplatintame pranešime buvo teigiama, kad svarbiausias R. Valatkos tikslas – užtikrinti aukščiausio lygio profesinius bei etinius žurnalistikos standartus, įgyvendinant ambicingus agentūros plėtros planus. Kokia tai bus plėtra, R. Valatka kol kas nedetalizuoja. „Mane dar tik pristatė redakcijai, ir vizualiai galiu vertinti, kad redakcija yra mažoka, tad žodis plėtra turėtų tiesioginę reikšmę. Bent man kol kas taip atrodo, nedirbęs nė vienos dienos nelabai ką gudraus daugiau galiu pasakyti“, – komentavo jis.

Pasak R. Valatkos, iki derybų pradžios nei jis nepažinojo G. Markovičienės, nei ji jo. „Susitikome gal tris kartus, vis tiek reikėjo išsiaiškinti, ar nebus taip pat kaip man „Veide“ buvo, kai po pirmo mėnesio trūksta pinigų algoms, taip pat, ar galėsiu taikyti įprastus žurnalistikos principus. Atrodo, kad bent šiame etape problemų nėra“, – sakė jis.

Tai, kad politikai galėtų mėginti daryti įtaką naujienų agentūrai per anksčiau aktyvia „Darbo partijos“ nare buvusią G. Markoviečienę, R. Valatkos negąsdina. Kaip gali agentūra daryti feikinę informaciją? Juk agentūra pati neturi jokios žiniasklaidos priemonės. Jeigu tai būtų portalas, televizija, radijas ar laikraštis – suprantama, o dabar, tarkime, parašys, ELTA, politizuotą, ar melagingą informaciją, ar DELFI ją skelbtų? Nemanau. Tad šitoje vietoje mažiausiai suku galvą, o jei tai būtų portalas, tikriausiai ir mano sprendimas būtų buvęs kitoks“, – svarstė R. Valatka.

Kalbėdamas apie savo viziją, su kuria pradeda eiti naujas pareigas, R. Valatka neslėpė, kad tai priklausys nuo tam skiriamų finansų. „Vizija nesudėtinga: iš principo bet kuri informacijos gamybos linija veikia panašiai, ar tai būtų televizija, ar portalas, ar agentūra, kiekvienu atveju reikia daug ir kokybiškos informacijos. Ir, aišku, reikia turėti klientų, kurie pirktų. Bet vizija visada remiasi į kitą dalyką: ji yra įgyvendinama turint tam tikrą pinigų kiekį. Tad priklausomai nuo to, kiek bus pinigų, tiek ir tos vizijos pamatysite“, – teigė naujasis ELTA vyriausiasis redaktorius.

M360


Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją