Pagrindinis straipsnis apie rinkimus, „Įtemptos rinkimų nakties pabaiga: fotofiniše – minimali Šimonytės persvara“, per mobiliuosius telefonus ir kompiuterius surinko 800 tūkst. peržiūrų.

Skaitomiausias straipsnis su nuolat atnaujinamomis rinkimų naujienomis iš viso buvo skaitytas 20611 valandų ir 31 minutę.

Po 20 val. DELFI publikavo 45 straipsnius ir 30 vaizdo medžiagų, susijusias su rinkimais. Rinkimų naujienas taip pat buvo galima sekti specialioje DELFI rinkimų laidoje, kurią vedė DELFI vyriausioji redaktorė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė ir laidos „DELFI Diena“ vedėjas Arnas Mazėtis. Ši laida DELFI portale surinko daugiau nei 117 tūkst.peržiūrų, taip pat 27 tūkst. žiūrovų ją žiūrėjo DELFI feisbuko paskyroje ir 10 tūkstančių DELFI „Youtube“ kanale.

Ši laida taip pat buvo transliuojama per „Init TV“ ir „Žinių radijo“ eteryje.

DELFI žurnalistai taip pat rengė daug papildomų gyvų transliacijų iš rinkimų apylinkių, kalbino kandidatus į prezidentus, ekspertus, rinkėjus – šios transliacijos feisbuke surinko beveik 83 tūkst. peržiūrų.

„Rinkimai visada yra įvykis, parodantis žiniasklaidos priemonės svorį. Didžiuojuosi visa DELFI komanda, kuri dar kartą įrodė savo profesionalumą, operatyviai, išsamiai ir įdomiai nušviesdama rinkimų naujienas. Skaičiai rodo, kad skaitytojai tai irgi įvertino, o mes jau ruošiamės ne mažiau intriguojančiam antrajam rinkimų turui ir kviečiame ir toliau sekti naujienas kartu su mumis“, – sakė DELFI vyr. redaktorė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė.

Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, vertinant Lietuvos naujienų portaluose praleidžiamą laiko dalį (angl. time share), DELFI sekmadienį skaitytojai skyrė 32 proc., „15min.lt“ – 16 proc., „lrytas“.lt – 14 proc. laiko.


Sekmadienį DELFI sulaukė daugiau nei 0,6 milijono skaitytojų. Portalą „15min.lt“ rinkimų dieną skaitė 419 tūkst., „lrytas.lt“ – 417 tūkst. skaitytojų.


Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.