Šią savaitę pasakoju apie atgimimą išgyvenantį TV formatą ir kaip internete jis padės parduoti daugiau prekių žmonėms, taip pat dar laukia 10 trumpų naujienų. Jose nemažai apie „Facebook“ – labai daug naujienų pastaruoju metu jie paskelbė. Turiu įtarimą, kad taip daro bandydami atitraukti dėmesį ir nuo „Apple“ renginio. Apie pastarąjį nerašau nieko, nes viskas jau aptarta, o ir naujienų nelabai buvo. Tradiciškai pabaigoje – naujienlaiškio garso takelis su technologiniais prieskoniais praturtinta istorija.
Praėjusią savaitę „Delfi TV“ eteryje debiutavo laida „Marketingas 360“, kurioje vieną segmentą apie įvairias rinkodarai svarbias tendencijas turiu ir aš. Jei dar nematėte, pažiūrėkite čia, o televizijoje naujausia laida pasirodo šeštadienio rytais 8.30 val., o pirmadieniais atsiranda ir internete.
Nuobodžiausias TV formatas atgyja internete – linksmins TV nežiūrinčią Y kartą
Interneto karta mėgsta pašiepti vyresniuosius dėl šių pomėgio žiūrėti televizorių. Internetas juk gerokai moderniau. Kokia ironija, kad, mano galva, vienas nykiausių TV formatų išgyvena renesansą internete ir yra pasiruošęs būtent Z ir Y kartas prikaustyti prie mobiliojo ar kompiuterio ekrano.
Pamenate „Top Shop“ laidas? Šį prekių ženklą valdžiusi „Studio Moderna“ dėl šių laidų anksčiau buvo vienas didžiausių TV reklamos užsakovų. Dar buvo tokia legendinė produktų reklamavimo laida „Baltojo katino svetainė“.
Gediminas Galkauskas
Rinkodaros strategas, „Atlas VPN” rinkodaros vadovas, naujienlaiškio stratacada.lt autorius.