Kaip praneša portalas „Techcrunch“, kompanija „Netflix“ prognozavo antrajame metų ketvirtyje turėti 2,5 milijonų naujų vartotojų. Visgi, realūs rezultatai buvo gerokai kuklesni ir siekė 1,7 milijono. Tai mažiau ir lyginant su praėjusių metų rezultatais, kai per tą patį laikotarpį kompanijai pavyko pritraukti 3,3 milijono naujų prenumeratorių. Šiuo metu kompanijos paslaugomis pasaulyje iš viso naudojasi 83 milijonai vartotojų.

Kompanija teigia, kad tam didelę įtaką padarė sąmyšis dėl išaugusių jų paslaugų kainų, be to, Kinijoje vis dar nepatvirtintos reguliavimo taisyklės. Tačiau galbūt priežastys slypi ne čia? Nors kompanija šių metų sausį gana žymiai išsiplėtė pasauliniu mastu, tačiau šalims, esančioms už JAV ribų, siūlomas palyginus mažas turinio pasirinkimas. Kai kurios kompanijos, kaip „Disney“ ar „Fox“, turi savo minčių apie turinio platinimą ir, regis, suteikti licencijų „Netflix“ neketina.

Be to, lyginant su kitomis alternatyvomis, „Netflix“ išlieka gana brangiu malonumu. Dėl šios priežasties „Netflix“ neauga Azijoje taip, kaip tikėtasi: vartotojai mieliau renkasi mokėti už pigesnes, arba tiek pat kainuojančias jiems įprastos televizijos paslaugas, kurios vis dar siūlo didesnį turinio pasirinkimą.