Tyrimai rodo, kad žmonėms, matantiems nuorodą į straipsnį, dažnai sunku iš karto atpažinti jo šaltinį. „Pew“ tyrimų centro atlikta studija parodė, kad tik 56 proc. respondentų, perskaitę naujieną socialiniuose tinkluose, galėjo pasakyti, kas iš tiesų buvo originalus jos šaltinis.

Savo tinklaraštyje feisbukas pranešė, kad leidėjai gali sudėti savo logotipus į specialiai tam skirtą virtualią prekės ženklų biblioteką, jei jie nori rodyti juos vartotojams prie savo skelbiamų naujienų. Šis eksperimentas – dalis feisbuko įgyvendinamo žurnalistikos projekto.

Skelbiama, kad prie populiariausių naujienų ir tų, kurios randamos per paiešką, rodomi logotipai – tik pirmi žingsniai. Galutinis tikslas – logotipus pridėti prie visų feisbuke skelbiamų leidėjų naujienų.