Naujienų sraute – pirmenybė draugams

Žymiai išaugęs prekių ženklų kuriamas turinys neretai užgožia mūsų draugų publikuojamus įrašus. „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas, atsižvelgdamas į vartotojų interesus, paskelbė apie artėjančius drastiškus pokyčius – savo naujienų sraute matysime žymiai daugiau draugų ir artimųjų publikuojamo turinio, tuo tarpu prekių ženklams bei žiniasklaidai teks gerokai pasitempti, norint būti pastebėtiems šioje platformoje. Artėjantis organinio pasiekiamumo kritimas privers prekių ženklus peržiūrėti savo komunikacijos strategijas siekiant didesnio vartotojų įsitraukimo bei, žinoma, investuoti į mokamos reklamos galimybes.

Mažiau „spaminių“ įrašų

Siekdamas kokybiškesnio turinio, feisbukas informavo apie dar vieną naujieną – tiek asmeninių profilių, tiek prekių ženklų įrašai, raginantys spausti mygtukus patinka, dalintis ar žymėti draugus komentaruose, naujienų sraute bus matomi gerokai rečiau. Tokiu būdu „Facebook“ siekia, kad vartotojų įsitraukimas didėtų natūraliai – prasmingi įrašai su klausimais, rekomendacijomis ar patarimais bus matomi taip pat, kaip ir anksčiau. Taigi, puslapių administratoriams teks labiau pasukti galvą, kaip sudominti savo auditoriją – primityviems „Like & Share“ tipo konkursams pagaliau ateina galas.

Didesnis dėmesys bendruomenėms

Šiemet „Facebook“ skirs daugiau dėmesio vietos bendruomenių ir grupių įsitraukimui. Šiuo metu 6 JAV miestuose jau testuojama funkcija, suteikianti galimybę matyti svarbiausias naujienas ir renginius iš vartotojo gyvenamosios vietos. Planuojama, kad vietines naujienas šioje platformoje skelbti galės tik socialinio tinklo atstovų patvirtinti vartotojai, tad tokia funkcija turėtų padėti efektyviau pažaboti netikrų bei klaidinančių naujienų platinimą.

Kova su neaiškios kilmės interneto svetainėmis

Naujieji „Facebook“ algoritmai taip pat apribos dalinimąsi straipsniais į nepatikimas, kenksmingas bei dezinformaciją platinančias svetaines. Išanalizavęs tūkstančius internetinių tinklalapių, feisbukas sukūrė bendras charakteristikas, kurių dėka nustatys, ar tokį turinį galima viešinti. Tikėtina, kad tai dar labiau prisidės prie kovos su melagingos informacijos sklaida.

Feisbukas skelbia, kad numatomos naujovės jo vartotojams sudarys sąlygas naudingiau praleisti laiką – matysime mažiau reklamų ir spamo, taip pat mus pasieks daugiau naujienų iš artimųjų ir draugų veiklos. Ar šiems lūkesčiams bus lemta išsipildyti, sužinosime jau netrukus.