Bendrovė „Spinter“ reprezentatyvų rinkos tyrimą „Delfi“ užsakymu atliko 2020 m. liepos 16-26 dienomis. Jo rezultatai atskleidė, kokius televizijos kanalus tiek tradicinėje, tiek interneto televizijoje dažniausiai renkasi žiūrovai, kurie iš jų yra labiausiai pasiekiami ir kuriais labiausiai pasitikima.

Paklausti, kokią lietuvišką video platformą žiūri dažniausiai, daugiausiai – 31 proc. – atsakė žiūrintys „Delfi TV“, 25 proc. – „Tv3play“, 21 proc. – LRT „Mediateką“, 19 proc. – lnk.lt, 11 proc. – „Lrytas TV“, 8 proc. – „15min žiūrėk“, 5 proc. – „Go3“.


Vertinant internetinių televizijų žinomumą, daugiausiai – 66 proc. – žino „Tv3play“, 61 proc. – lnk.lt, 59 proc. – „Delfi TV“, 53 proc. – LRT „Mediateką“, 37 proc. – „Go3“, 35 proc. – „Lrytas TV“, 22 proc. – „15min žiūrėk“, 13 proc. nežino nei vienos iš šių platformų.

93 proc. respondentų teigė turintys namie televizorių. Iš daugiausiai – 31 proc. – mokamas televizijos paslaugas užsisako per „Telia“, 14 proc. – per „C-Gates“, 5 proc. – per „Viasat“, 4 proc. – per „Vinita/Init“, 3 proc. – per „Balticum“, 12 proc. – per kitus operatorius, o 31 proc. žiūri tik nemokamai rodomus televizijos kanalus.


Vertinant televizijos kanalų žinomumą, pirmoje vietoje yra TV3 – 97 proc., toliau seka LRT – 96 proc., LNK – 95 proc., BTV – 87 proc., Lietuvos ryto TV – 80 proc., Info TV – 72 proc., LRT Plius – 66 proc., DELFI – 58 proc.

Daugiausiai televizijos žiūrovų namie turi galimybę žiūrėti LRT – 94 proc., TV3 – 93 proc., LNK – 89 proc., BTV – 82 proc., Lietuvos ryto TV – 71 proc., Info TV – 60 proc., LRT Plius – 53 proc., DELFI – 40 proc.

Vertinant žiniasklaidos kanalų patikimumą, 50 proc. teigė labiausiai pasitikintys televizija, 31 proc. – interneto naujienų portalais, 10 proc. – radijumi, 7 proc. – socialiniais tinklais, 3 proc. – spauda.


68 proc. respondentų teigė svarbiausias dienos naujienas sužinantys per televiziją, 54 proc. – interneto naujienų portaluose, 19 proc. – socialiniuose tinkluose, 15 proc. – per radiją, 5 proc. – spaudoje.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.