Vertinant interneto portaluose vartotojų praleidžiamą laiką, naujienų portalui „Delfi“ rugpjūtį atiteko 28 proc., „15min.lt“ – 14 proc., „lrytas.lt“ – 13 proc., „tv3.lt“ ir „lrt.lt“– po 6 proc. šio laiko.


„Delfi“ rugpjūtį taip pat ryškiai pirmavo pagal mėnesio apsilankymų skaičių, surinkęs 43,5 mln. apsilankymų, kai „15min.lt“ turėjo 26,7 mln., „lrytas.lt“ – 23,9 mln., „tv3.lt“ – 14,6 mln. apsilankymų.


„Delfi“ vidutinė dienos auditorija rugpjūtį siekė 648 tūkst., „15min.lt“ – 472 tūkst., „lrytas.lt“ – 370 tūkst., „tv3.lt“ – 315 tūkst., „lrt.lt“ – 219 tūkst. realių vartotojų.

Pagal mėnesio pasiekiamumą, rugpjūtį „Delfi“ pasiekė 1,36 mln. , „15min.lt“ – 1,33 mln., „tv3.lt“– 1,14 mln., „lrt.lt“ – 1,1 mln., „lrytas.lt“ – 1,09 mln. realių vartotojų.

Delfi video turinį rugpjūčio mėn. portale žiūrėjo 1,98 mln. slapukų (ang. users), per „Youtube“ – 371 tūkst., per „Facebook“ – 775 tūkst. unikalių vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 683 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.