Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2021 m. rugpjūtį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 689 tūkst., „lrytas.lt“ – 460 tūkst., „15min.lt“ – 447 tūkst., , „tv3.lt“ – 417 tūkst., „lrt.lt“ – 279 tūkst. realių vartotojų.

2021 m. rugpjūtį Lietuvos interneto vartotojai Delfi skyrė 30 proc., „lrytas.lt“ – 14 proc., „15min.lt“ – 12 proc., „lrt.lt“ – 7 proc., „tv3.lt“ – 7 proc. viso interneto portaluose praleidžiamo laiko.


Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2021 m. rugpjūtį surinko 49 mln., „lrytas.lt“ – 29,1 mln., „15min.lt“ – 25,4 mln., „tv3.lt“ – 19,5 mln. apsilankymų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.