Mėgstamiausių prekės ženklų penketukas Lietuvoje išlieka toks pats kaip ir 2015 m. Pirmą vietą šiame sąraše užima „Google”, antrą – „Facebook”, trečią – „Maxima”, ketvirtą – „Swedbank”, penktą – „TV3”.

DELFI prekės ženklas 2016 m. pakilo per vieną poziciją: pernai jis buvo 9 vietoje.

Iš žiniasklaidos priemonių į šį sąrašą šiemet taip pat pateko LNK (9 vieta) ir LRT (18 vieta).

Didžiausia naujiena 2016 m. dešimtuke – LNK prekės ženklo šuolis į viršų, iš 24 vietos jis pakilo į 9-ąją. Prekės ženklas „Skype“ nukrito keturiomis pozicijomis žemyn – iš 6-osios 2015 m. į 10-ąją 2016 m.

„Skype“ – vienas labiausiai kritusių prekių ženklų 2016 m. – net 12 procentinių punktų. Beje, kito technologijų prekės ženklo „Google“ kritimas irgi ženklus – 10 procentinių punktų, tačiau, nepaisant mėgstančiųjų šį prekės ženklą skaičiaus mažėjimo, „Google“ išlaikė tvirtas lyderio pozicijas.