Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2022 lapkritį Delfi kasdien vidutiniškai lankėsi 615 tūkst., portale „tv3.lt“ – 475 tūkst., „lrytas.lt“ – 415 tūkst., „15min.lt“ – 380 tūkst., „lrt.lt“ – 319 tūkst. realių vartotojų.

2022 m. lapkritį Lietuvos interneto vartotojai Delfi per mėnesį vidutiniškai skyrė 158 min, „lrt.lt“ – 94 min, „lrytas.lt“ – 85 min, „15min.lt“ – 69 min, „tv3.lt“ – 60 min.



Vertinant apsilankymų skaičių, Delfi per 2022 m. lapkritį surinko 45 mln., „lrytas.lt“ – 24,3 mln., „tv3.lt“ – 22 mln., „15min.lt“ – 21,2 mln.,„lrt.lt“ – 14,2 mln. apsilankymų.


Lapkritį Delfi vartotojas portale vidutiniškai per mėnesį apsilankydavo 33 kartus, portale „lrytas.lt“ – 21 kartus, „15min.lt“ –18, „tv3.lt“ – 17, „lrt.lt“ – 11 kartų.


Delfi video turinį lapkričio mėnesį portale žiūrėjo šiek tiek daugiau nei 1.8 mln. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus, ang. cookies), „Youtube“ video platformoje – beveik 500 tūkst. vartotojų, „Facebook“ socialiniame tinkle – 907 tūkst. vartotojų, o per „Delfi TV“ televizijos kanalą – 963 tūkst. Lietuvos gyventojų.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.