„Darbuotojų rekomendavimo rodiklis NPS dažniausiai koreliuoja su bendru darbuotojų pasitenkinimu ir lojalumu kompanijai. Turint omenyje, jog NPS gali svyruoti nuo -100 iki +100, Delfi darbuotojų rekomendavimo rodiklis (+51) yra labai aukštas įvertinimas“, – sako RAIT direktorė Diana Žardin.

Pasak jos, teigiamas NPS rodiklis jau yra laikomas geru, nes indikuoja tai, jog kompanijoje yra daugiau propaguotojų, nei peikėjų. Tuo tarpu didesnis nei 50 rezultatas rodo aukštą darbuotojų lojalumą, įsitraukimą ir pasitenkinimą darboviete.

„Nors lyginti NPS rodiklį su kitomis kompanijomis reikėtų labai atsargiai dėl galimų kultūrinių skirtumų, imties, apklausų dažnumo, sektoriaus ir panašiai, tačiau, įdomumo dėlei, pasaulinių kompanijų tokių kaip „Google“, „Starbucks“, „Netflix“ rodiklis dažniausiai svyruoja tarp 20-50“, – komentuoja D. Žardin.

Delfi rinkodaros vadovas Irmantas Matilionis pasakoja, kad Delfi nuolat deda dideles pastangas, kad užtikrintų geras sąlygas savo darbuotojams.

„Nors turbūt kiekviena įmonė gali sakyti, kad jos didžiausias turtas – žmonės, bet dirbant tokiose srityse kaip žiniasklaida tai ypatingai svarbu. Nuolat galvojame, ką dar galime padaryti, kad Delfi darbuotojai jaustųsi saugūs dėl savo ateities, kad turėtų visas reikalingas priemones savo idėjoms įgyvendinti, sąlygas tobulėti, ir, galiausiai, tiesiog jaustųsi gerai – RAIT atliktas tyrimas parodė, kad darbuotojai visa tai vertina“, – džiaugiasi jis.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas Delfi su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.