„AS Ekspress Meedia“, valdanti naujienų portalą „Delfi“, dienraščius „Eesti Päevaleht“, „Maaleht“, „Eesti Ekspress“ ir kelis populiarius žurnalus, skaitmeninių turinio prenumeratų skaičių per metus išaugino 57 proc. (III ketvirtį augimas sudarė 5 proc., o bendrai pirmus devynis 2021 metų mėnesius – 47 proc.), ir jis dabar siekia 72 tūkst. 860.

„AS Õhtuleht“, kurio 50 proc. priklauso „Ekspress Grupp“, skaitmeninių prenumeratorių skaičius per metus ūgtelėjo 52 proc. (19 proc. III ketvirtį ir 39 proc. per pirmuosius devynis 2021 metų mėnesius) ir dabar siekia 19 tūkst. 198.

Latvijoje „Delfi A/S“ skaitmeninių prenumeratų skaičių išaugino daugiau nei dvigubai (16 proc. augimas III ketvirtį ir 35 proc. augimas per pirmuosius devynis 2021 metų mėnesius) – iki 15 tūkst. 30.

Lietuviškasis „Delfi“ parodė dar geresnius rezultatus: skaitmeninio turinio prenumeratorių skaičių pavyko padidinti daugiau nei keturis kartus (22 proc. augimas III ketvirtį ir net 124 proc. augimas visus pirmuosius devynis 2021 metų mėnesius). Šiuo metu Lietuvos „Delfi“ turinį prenumeruoja 14 tūkst. 786 vartotojai (ataskaita parengta remiantis rugsėjo pabaigos duomenimis, šiuo metu „Delfi Plius“ jau prenumeruoja daugiau nei 15 tūkst. vartotojų).

„Džiugiu, jog 2021 metų trečią ketvirtį visose „Ekspress Grupp“ veiklos šalyse skaitmeninių prenumeratų skaičiai ir toliau sparčiai augo. Papildomą skaitmeninį augimą pirmiausia lemia nauji skaitytojai, o tai reiškia, jog mums puikiai sekasi pasiekti vartotojus, kurie iki tol dar neprenumeravo mūsų turinio. Sugebame kruopščiai apgalvotu turiniu sudominti vis daugiau vartotojų, o tai skatina nemokamai straipsnius skaičiusius skaitytojus vėliau tapti turinio prenumeratoriais“, – džiaugiasi „Ekspress Grupp“ valdybos pirmininkė Mari-Liis Rüütsalu.

Pasak jos, papildomos iš skaitmeninių prenumeratų gaunamos pajamos turėjo teigiamos įtakos „Ekspress Grupp“ rezultatams ir patvirtino teisingai pasirinktą ilgalaikę strateginę kryptį. M. Liis Rüütsalu teigia, kad „Ekspress Grupp“ išsikėlė skaitmeninių prenumeratų auginimą kaip vieną iš pagrindinių tikslų: tikimasi, kad tai prisidės prie grupės pajamų diversifikavimo ir pajamų, gaunamų iš skaitmeninės žiniasklaidos, auginimo. Skaitmeninių prenumeratų augimas labai svarbus ir žurnalistinio darbo kokybės atžvilgiu. Skaitytojai ieško kokybiško turinio, galinčio paskatinti prenumeruoti, ir kokybiškesnio turinio tam, kad tęstų prenumeratą.


„Ekspress Grupp“ yra pirmaujanti žiniasklaidos grupė Baltijos šalyse, kurios pagrindinė veikla yra internetinės žiniasklaidos turinio kūrimas, laikraščių ir žurnalų leidyba. „Ekspress Grupp“ taip pat valdo elektroninių bilietų prekybos platformą ir bilietų prekybos vietų tinklą Latvijoje bei Estijoje. 1989 metais veiklą pradėjusi „Ekspress Grupp“ šiuo metu turi beveik 1400 darbuotojų, valdo lyderio pozicijas užimančius naujienų portalus Baltijos šalyse, Estijoje leidžia populiarius dienraščius ir savaitraščius bei daugumą paklausiausių žurnalų.