Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, 2019 m. gruodį interneto vartotojai DELFI skyrė 42,14 proc. viso Lietuvos naujienų portaluose praleidžiamo laiko, „15min.lt“ – 21,64 proc., „lrytas.lt“ – 19,96 proc., „tv3.lt“ – 9,54 proc., „lrt.lt“ – 6,72 proc.


Vidutinis dienos realių vartotojų skaičius 2019 m. gruodį DELFI siekė 629 tūkst., „15min.lt“ – 428 tūkst., „lrytas.lt“ – 353 tūkst., „tv3.lt“ – 284 tūkst., „lrt.lt“ – 131 tūkst.

Bendras 2019 m. gruodžio DELFI realių vartotojų skaičius siekė 1,39 mln., „15min.lt“ – 1,37 mln., „tv3.lt“ – 1,2 mln., „lrytas.lt“ – 1,1 mln., „lrt.lt“ – 910 tūkst.

Vertinant visų praėjusių metų rezultatus, 2019 m. Lietuvos naujienų portalų lankytojai vidutiniškai 43,10 proc. skyrė DELFI, kai 2018 m. šis skaičius siekė 41,51 proc. Antroje vietoje pagal šį parametrą 2019 m. buvo portalas „15min.lt“ – 22,84 proc., trečioje – „lrytas.lt“ (20,82 proc.), ketvirtoje – „tv3.lt“ (8,46 proc.), penktoje – „lrt.lt“ (4,78 proc.).

Pagal vidutinį dienos lankytojų skaičių, per metus DELFI skaitytojų skaičius paaugo nuo 522 tūkst. iki 577 tūkst. Portalą „15min.lt“ 2019 m. kasdien vidutiniškai skaitė 412 tūkst., „lrytas.lt“ – 345 tūkst., „tv3.lt“ – 280 tūkst., „lrt.lt“ – 114 tūkst. realių vartotojų.

Pagal realių vartotojų skaičių, apibendrinus visus praėjusius metus, 2019 m. DELFI skaitė (vidurkis iš visų 12 mėnesių pasiekiamumo) 1,33 mln., „15min.lt“ – 1,24 mln., „lrytas.lt“ – 1,04 mln., tv3.lt“ – 1,06 mln., „lrt.lt“ – 765 tūkst. realių vartotojų. Palyginimui, 2018 m. DELFI skaitė 1,29 mln. realių vartotojų, taigi, per metus šis skaičius išaugo daugiau nei 38 tūkst. vartotojų.


„Šiais metais DELFI minės savo dvidešimtąjį gimtadienį. Per visus šiuos metus buvome populiariausias Lietuvoje naujienų portalas, tačiau žinome, kad tikrai negalime miegoti ant laurų, tad nuolat stengiamės išlikti aktualūs, įdomūs ir svarbūs savo skaitytojams. Džiaugiamės, kai rezultatai patvirtina, kad einame teisinga linkme“, – sako DELFI vyr. redaktorė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas DELFI su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms ir skelbimų portalas „Alio.lt“ nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Adnet media“.