Nors grotažymes siejame su socialiniais tinklais, o kvepalus ir dominuojančias drabužių spalvas – su ne virtualia kasdienybe, visi šie elementai turi kai ką bendro: jie prisideda prie mūsų įvaizdžio. Įspūdį apie mus kiti žmonės susidaro iš daugybės skirtingų aspektų, o aukščiau paminėtos detalės neabejotinai prisideda prie įvaizdžio kūrimo. Sąmoningai tai suvokdami, galime jas „įdarbinti“ ir autentiško asmeninio prekės ženklo kūrimui.
Įprastai, galvodami apie savo prekės ženklą, galvojame apie turinį socialiniuose tinkluose – stengiamės rašyti įtraukiančius įrašus, plėsti savo kontaktų ratą, kelti įdomias nuotraukas, kuriose atrodome patraukliai. Tačiau dažnai pamirštame, kad socialiniai tinklai – tik vie
Dr. Dominyka Venciūtė
Asmeninio ir darbdavio įvaizdžio vystymo ir rinkodaros konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja bei strategė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir rinkodaros programos direktorė ir dėstytoja.
Nuorodos kopijavimas
Kas bendra tarp pasirinkto kvapo, dominuojančios drabužių spalvos ir grotažymių?