Ko gero, jau supratote, apie ką aš. Taip taip – apie įmonės vizualinį identitetą socialiniuose tinkluose ir internetinėse svetainėse.

Vis dar per dažnai girdime: „Ai, kažkokių nuotraukų paskelbsime ir bus gerai. Ateis pas mus ir papasakosime daugiau.“ Turiu nuvilti – tas „ateis“ gali ir neįvykti.

Visi žinome, kad neturėtumėte spręsti apie knygą pagal jos viršelį, bet kai jūsų klientai ieško prekės ar paslaugos, jie būtent tai ir daro. Jie naršo internete, spusteli paieškos rezultatus ir atsiduria jūsų svetainėje. Joje pamato arba nuobodų puslapį su per daug tekstinės informacijos, arba sutinka komandos, galinčios padėti, veidus. Tą tikrąjį pirmą įspūdį gali sudaryti būtent profesionalios nuotraukos, o šiandien, dar geriau, – vaizdo įrašai.

Tinkami, įmonės dinamiką, vertybes atspindintys vaizdai padės potencialiems klientams pasiekti jūsų verslą ir ten dirbančius žmones ir tik tada turėsite galimybę detaliai pristatyti prekes ar paslaugas.

Kodėl svarbios darbuotojų nuotraukos internetinėje svetainėje ir socialinių tinklų paskyrose?

Pirmiausia – jos kuria pasitikėjimą.

Nesvarbu, kurioje verslo šakoje dirbate, labai svarbu susieti jūsų verslą su žmonėmis, kurie jame dirba. Tyrimai atskleidžia, kad klientai pasirinks jūsų įmonę, o ne konkurentus, būtent peržiūrėję darbuotojų nuotraukas. Taip pat jie taps įtarūs, jei nenorėsite parodyti savo darbuotojų veidų. Darbuotojų nuotraukos suteikia jūsų verslui veidą. Klientai nori žinoti, kas kuria, parduoda ir yra atsakingas už jūsų prekes ar paslaugas.

Darbuotojų nuotraukos padeda kurti jūsų prekių ženklą.

Visi reklamos specialistai vienbalsiai patvirtins, kad fotografija yra galingas prekių ženklo kūrimo įrankis. Fotografuodami savo darbuotojus tam tikroje šviesoje, tam tikru kampu, apsirengusius tam tikrais drabužiais ir tinkamoje aplinkoje galite sukurti unikalų įvaizdį, kurį klientai automatiškai susies su jūsų verslu.

Jos pritraukia potencialius darbuotojus.

Motyvuoti darbuotojai labai svarbūs įmonės sėkmei. Norėdami sukurti stiprią komandą, turite skirti dėmesio darbdavio komunikacijai tokio tipo darbuotojams, kuriuos norite pritraukti.

Atspindinčios įmonę darbuotojų nuotraukos pasitarnaus ne tik įmonės internetinėje svetainėje ar socialiniuose tinkluose. Geriausi įmonės ambasadoriai yra būtent jos darbuotojai, kurie tas pačias nuotraukas gali naudoti ir savo socialinių tinklų profiliams.

Verslo aplinkos ir procesų nuotraukos.

Nuotraukos ir vaizdo medžiaga yra vieni svarbiausių įrankių, padedančių pasiekti gerus turinio pasiekiamumo rezultatus. Tyrimai rodo, kad įsitraukimas į turinį padidėja 80 proc., jei pastarasis komunikuojamas vaizdais, ir 64 proc. labiau tikėtina, kad potencialus klientas prisimins, ką skaitė ar girdėjo.

Investicija į vizualinę medžiagą: ką rinktis?

Nusprendę investuoti į kokybiškus vaizdus, ​​turite tris galimybes: galite naudoti fotobankų medžiagą, ​​fotografuoti patys arba pasisamdyti profesionalų komandą. Aptarkime visas tris.

Asociatyvios fotobankų nuotraukos

Didžiausias fotobankų nuotraukų naudojimo trūkumas yra tas, kad jas gali nusipirkti ir naudoti bet kas, todėl tikimybė, kad kita įmonė naudoja tą patį vaizdą, yra didelė.

Be to, jei jūsų svetainėje esanti nuotrauką jau buvo naudojusi įmonė, su kuria potencialus klientas turėjo blogą patirtį, šios asociacijos gali turėti įtakos tam, kokį įspūdį susidarys ir apie jūsų prekių ženklą.

Nesakau, kad niekada neturėtumėte naudoti fotobankų nuotraukų, tiesiog įsivertinkite rizikas.

Dažna fotobankų nuotrauka atrodo neautentiška. Fotografai, bendradarbiaujantys su fotobankais, stengiasi padaryti kuo universalesnes nuotraukas, pritaikomas įvairiems verslams, o jūsų tikslas – išsiskirti konkurencinėje aplinkoje.

Neužmirškite, kad komunikuojate ne tik B2C, bet ir B2B segmentui. O pastarojo atstovai profesionaliau suvokia, ar dalinatės autentiškais įmonės vaizdais, ar nuotrauka tiesiog asociatyvi.

Fotografuojate patys

Kad ir kokia gera būtų jūsų telefono kamera, profesionalių fotografų sukurtą nuotraukų kokybę pasiekti bus sunku. Ilgametė patirtis ir profesionali įranga garantuoja, kad galutiniai vaizdai bus aukštos kokybės ir tinkami platformoms, kuriose ketinate juos naudoti. Nesvarbu, ar tai jūsų svetainė, „Facebook“, „LinkedIn“ ar kiti reklamos būdai.

Tai nereiškia, kad savo jėgomis negalite kurti jokio socialinių tinklų turinio! Tačiau jūsų internetinė svetainė – jau kita lyga. Todėl įsivertinkite, ar fotografuoti pasisiūlęs kolega ne tik kupinas iniciatyvos, bet suvokia kompozicijos, stilistikos, apšvietimo subtilybes.

Samdote profesionalų komandą ir kuriate autentišką turinį

Profesionalios, būtent jūsų verslui, kuriamos nuotraukos atitinka jūsų prekių ženklo tapatybę.
Ar jūsų verslas yra korporatyvus, šmaikštus ar linksmas, vaizdo įrašai ir nuotraukos suteikia galimybę iš tikrųjų parodyti savo prekių ženklo identitetą. Be to, parodo, kad rimtai žiūrite į kokybę, o tai byloja apie jūsų profesionalumą.

Primenu – darbuotojų, biuro, ar procesų nuotraukos suteikia klientams galimybę užmegzti ryšį su įmone dar jums nesusitikus akis į akį. Tai ypač svarbu tokiose srityse kaip finansai ar medicina, kur pasitikėjimas ir ryšys yra itin svarbūs norint išlaikyti klientus.

Neužsimirškite, konkurentai nestovi vietoje. Net jei turite ilgametę patirtį kažkuriame rinkos segmente, laiku nesuvokus vizualinės komunikacijos pridėtinių verčių galite pavėluoti į jums labai svarbų traukinį!

Kai klientai lankosi jūsų svetainėje, jie nori susipažinti su jumis, jūsų veikla ir vertybėmis! Tik autentiški vaizdai jūsų verslą padarys unikalų ir išskirs iš konkurentų. Na, o jei nežinote, nuo ko pradėti – visada galime pasikalbėti!