Per mėnesį įvairios reklamos formų ir komunikacijos sąnaudos gali siekti 10 ar 100 tūkstančių Eur. Išlaidos nėra tiek svarbios, kiek vertė, kurią gaunate. Imkime simboliškai 1000 Eur sumą, investuojamą į skaitmeninę rinkodarą per mėnesį. Jeigu ši suma jums duoda 100 potencialių kontaktų (angl. leads), tai vieno kontakto kaina yra 10 Eur. Taigi 1 potencialaus kontakto kaštai yra 10 Eur. Norint didesnio pelningumo, reikia sumažinti potencialaus kontakto kainą ir/arba didinti jų skaičių. Sumažinti kainą galima ieškant geriau konvertuojančių reklamos ar komunikacijos kanalų arba vystyti vartotojo konvertavimo tinklalapyje strategijas. Abiejų veiksmų tikslas yra padidinti apyvartą į reklamą ir komunikaciją investuotam 1 Eur.

Kas padeda sumažinti kontakto gavimo (LEADS) kainą?

Kalbant trumpai, tai mes patys ir mūsų klientai nuo 2 iki 4 kartų pasididinome gaunamų užklausimų dėl produktų pardavimų skaičių naudodami ir vystydami vartotojų konvertavimo tinklalapyje strategijas. Drąsiai rekomenduojame ir Jums tą patį metodą. Tikriausiai girdėjote tokias kompanijas kaip „AirBNB“, „Tony Robbins“, „Tim Ferriss“. Jos taip pat naudojasi šiais metodais. Jie tinka ir mažoms, ir didelėms organizacijoms, valstybinėms institucijoms.

Kalbu apie SUMO, programinių instrumentų komplektą, padedantį automatizuoti potencialaus kliento kontaktų gavimo procesą. Mes ir minėtos kompanijos naudojamės SUMO ir gauname daugiau tiesioginių kontaktų, nei per standartines užklausimų formas tinklalapiuose. Dažnas pasakytų, kad tinklalapyje integruotos formos neveikia ir niekas jų nepildo. Kiti sako, kad gauna užklausimų, bet jų kiekis mažas. Per mėnesį už SUMO mes sumokame tik 29 USD ir vidutiniškai gauname apie 30 potencialių klientų kontaktų, tada, kai jiems reikia mūsų paslaugų. Anksčiau gauti vieną užklausą mums kainuodavo 37,50 Eur. Naudodami SUMO priemones, 1 užklausimo kainą sumažinome iki 5 Eur.

Kaip padidinti LEADS skaičių?

Tradiciniai metodai – kontaktų skiltis ir užklausų formos – yra pasyvūs, ta prasme, kad vartotojas pats turi imtis iniciatyvos ir ieškoti, kur ir kaip susisiekti su įmone. Formų kūrimo, integravimo, automatizavimo galimybės labai ribotos ir todėl nenuostabu, kad standartines užklausų formas pildo vos 0,1 % visų lankytojų.

SUMO yra elegantiškai ir paprastai integruojamas sprendimas, turintis itin daug lankstumo ir galimybių, įvairių strategijų, automatizuojantis standartinius bendravimo procesus.

Labai dažnai Jūsų privalumai, išskirtinės galimybės, konkurencinis pranašumas būna paslėptas kažkur tinklalapio turinyje ir lankytojas ne visuomet jį pastebi. Paprastai tariant, SUMO iššokančiu (angl. popup) langu, tinkamoje vietoje, tinkamu metu Jūsų tinklalapyje gali pateikti tikrai matomą ir įdomų pasiūlymą.

Sakysite, kad Jūs patys nereaguojate į iššokančius langus ir juos visada uždarinėjate. Ok, taip darote Jūs ir su tuo viskas gerai, tačiau statistika rodo kitus skaičius. Dauguma lankytojų, gavę intriguojantį ar įdomų pasiūlymą ryžtasi pateikti savo kontaktus, kad Jūs galėtumėte su juo susisiekti. Strategijos su SUMO mūsų praktikoje duoda iki 5 % lankytojų, užpildančių įvairias formas ir tai dar nėra didžiausias procentas. Paslaugų yra įvairių ir pasiūlymų taip pat gali būti labai įvairių. Kuo daugiau gerų pasiūlymų skirtingoms paslaugoms, tuo didesnis formas užpildančiųjų procentas.

Universalus pritaikomumas, galimybės ir geri pavyzdžiai

Štai vienas įdomus pavyzdys:

Iššokančius langus galima naudoti:

1. Kviečiant prisijungti socialiniuose tinkluose, prenumeruotis „Youtube“ kanale.
2. Pasiūlyti išskirtinį komercinį pasiūlymą.
3. Registruoti vizitui, pokalbiui.
4. Pasiūlyti nuolaidos kodą, dovanų.
5. Atlikti apklausą.
6. Užsiprenumeruoti naujienlaiškį.
7. Įdomiai pasisveikinti su atėjusiu į tinklalapį ir sukurti WOW efektą.

Popup formų panaudojimo galimybes su SUMO iš esmės varžo tik fantazija.

Formos gali būti rodomos arba nerodomos nustatytomis taisyklėmis, nurodytuose tinklalapio puslapiuose, nurodytoms auditorijoms. Galite sukurti kelias formas ir vieną rodyti lankytojams iš Vilniaus, kitą – lankytojams iš Kauno. Vienas formas – lankytojams su išmaniaisiais įrenginiais, o kitas – su PC.

Formos turi is savo taisykles, kada jos turi būti parodytos lankytojui. Galima nustatyti, kad pasirodytų prasukus 10 % ar 50 % puslapio žemyn. Langą galima parodyti tada, kai lankytojas nori uždaryti naršyklės skirtuką arba praleidus tam tikrą laiką puslapyje.

Visas parametrizavimas atliekamas vienoje aplinkoje. Nereikia jokių programavimo žinių. A/B testavimai padės atsirinkti, kokie pranešimai, formų turinys sulaukia daugiau užpildančių.

SUMO turi ir online chat įskiepį – Jums nereikės ieškoti kitų sprendimų, kaip pasikalbėti su tinklalapio lankytojais.

SUMO automatiškai išsiųs nustatyto turinio laišką užpildžiusiam formą arba paspaudusiam mygtuką.

Visos konversijos perduodamos į „Google Analytics“.

Visiškai nepriklausomai nuo to, kokį ar su kokia TVS sistema turite tinklalapį, SUMO integracija galima juose visuose ir įdiegtą jau turite milžinišką funkcionalumą potencialiems pardavimams gauti.

Dirbant su SUMO, siūlyčiau pagalvoti, kokius naudingus pasiūlymus ir kokiose savo tinklalapio vietose galėtumėt pasiūlyti tinklalapio lankytojams. Atsirinkite tuos, kurie tikrai vertingi lankytojui, ir kurkite. Kurkite ir išbandykite kelias to paties pasiūlymo formuluotes. Pradėti rekomenduočiau nuo List builder.

Iššokančių langų formų ir variacijų – kiekvienam pagal skonį.

Čia galite pamatyti pavyzdžius.

Kaip SUMO naudoja kitos kompanijos.

SUMO Live chat.

SUMO share mygtukai paprastai padidins tinklalapio turinio dalinimąsi socialiniuose tinkluose.

Pradžiai yra ir nemokamas paketas. Čia jų kainos.

Taigi, jei norite gauti daugiau užklausų, didesnį lankytojų įsitraukimą ir padidinti investicijų reklamai efektyvumą, štai jums reali galimybė.