Neįtikėtina, bet 1 iš 10 klientų perka rūbus tam, kad socialinėje medijoje sukurtų turinio, o po to drabužį grąžina atgal į parduotuvę. Ir nekalbame tik apie žmones, pavyzdžiui, dirbančius mados srityje, panašų modelį kartojame ir mes, kai nuotraukai ar video pakliuvus į socialinius tinklus juose matomas drabužis kurį laiką paliekamas „ilsėtis“ spintoje. Tiesa yra ta, kad mūsų fizinių rūbų dėvėjimo laikas vis trumpėja – arba jie pamiršti dūlo spintoje, arba dažnai keičiami kitais, ką įrodo ir statistika – per metus mes atsikratome 37 kg drabužių. Mados pramonėje vis daugiau kalbant apie aplinkosaugą ir tvarumą, tendencijų diktatoriai – „Balenciaga“, „D&G“, „Carolina Herrera“ ir kt. – išbando ir virtualių rūbų (angl. digital-only) sritį.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
Turite klausimų, kaip stiprinti Jūsų asmeninį prekės ženklą? Užduokite juos Guodai Sakalauskienei čia. Atsakymus į atrinktus klausimus skaitykite M360

M360