Sėkmingas prekių ženklo gyvavimas – ne priežastis likti statiškiems

Ne paslaptis, jog nuo pandemijos pradžios siuntų tarnybos išgyvena tikrą piką, o paklausa jų paslaugoms auga su lig kasdiena. Ar tokiu sėkmingu laiku, kai viskas, rodos, eina tarsi sviestu patepta, verta imtis kardinalių pokyčių ir investuoti į prekės ženklo atnaujinimą? Tikrai taip, jei jaučiama, kad senas rūbas gerokai prasilenkia su organizacijoje vykstančiais pokyčiais. Dažnai besiplečiantis verslas tarsi savaime signalizuoja, kad atsinaujinti būtina šiandien, nes ryt gali būti per vėlu. Tokią transformaciją neseniai patyrėme savo kailiu, pačiame veiklos pike nutarę kalbėti ne tik apie naujas paslaugas, bet ir pritaikyti joms tinkamą naują vizualinį identitetą.

Kadaise „Venipak“ pirmieji rinkai pristatė paštomatus. Visai neseniai klientams pasiūlėme atnaujintą jų versiją su galimybe bekontakčiu būdu atsiimti siuntas. Prieš šiek tiek daugiau nei mėnesį įgyvendinome dar vieną seniai brandintą idėją – pradėjome teikti avia paslaugą – tiesioginius užsakomuosius skrydžius iš Rygos į Hong Kongą. Taigi, atnaujinta bendrovės verslo strategija bei nauji integruoti sprendimai man aiškiai suponavo mintį, kad naudojama įmonės vizualinė kalba nebepaveja verslo permainų.

Maniau, jog tuo reikės įtikinėti kolegas, tačiau vos prakalbus apie siūlomus pokyčius, pasirodė, jog kaitos būtinybė jau seniai alsavo į nugarą ir likusiai komandai. Visi sutiko, jog įmonė priėjo etapą, kai tik dirbti gerai ir rezultatyviai nepakanka – apie išskirtinumus turi kalbėti ir mūsų vizualinė pusė. Tyrimas parodė, kad ir pati rinka mus priima kiek „atgyvenusiai“ – visuomenės akivaizdoje buvome matomi kaip šalti, vis dar kiek nutolę. Mes patys sau atsakėme į klausimą, jog norime būti matomi kaip patikimi verslo partneriai ir draugiški paprastam vartotojui – ši akistata tik dar labiau paskatino keistis.

„Venipak“ po atnaujinimo. Rebrandingą atliko „andstudio“

„Venipak“ prieš atnaujinimą

Matoma ir nematoma atsinaujinimo grąža

Šiandien mūsų prekės ženklas yra kitoks – švelnesnis pagal būdą, bet ryškus esybe, labiau atpažįstamas, išsiskiriantis iš konkurencinės aplinkos, atliepiantis vidinį komandos lūkestį ir priėmęs gerokai pasikeitusį vartotojų segmentą. Juk klientai per pastaruosius metus iš elektroninės komercijos, įskaitant ir pristatymo paslaugą, ėmė reikalauti tokios pat kokybės kaip ir fizinėse prekybos vietose. Tikiu ir tikinu, kad pasikeitusi aplinka, klientai, visuomenė, įmonėms dažnu atveju gali būti bene pirmuoju ženklu, kad metas atsinaujinti.

Taigi, ką davė prekės ženklo atsinaujinimas ir taip sėkmingu įmonės veiklos gyvavimo etapu?

Pirmiausiai, žinoma, pritrauktas vartotojų dėmesys ir išaugęs žinomumas. Vartotojų tyrimas po atsinaujinimo parodė, kad dabar prekių ženklas siejamas išskirtinai su profesionaliu ir greitu pristatymu. Tai savaime iššaukė ir kitą pridėtinę vertę – stebime padidėjusią paštomatų ir siuntų paslaugų paklausą, augančius B2B sutarčių kiekius, vartotojų norą domėtis ir naudotis mūsų paslaugomis. Atsinaujinimas padarė ir didžiulę paslaugą vidiniam įmonės mikroklimatui: darbuotojai pokyčius vertina teigimai, puikiai reprezentuoja įmonę išorėje. Galiausiai, pozityvūs atsiliepimai ir akivaizdžiai gerėjantys verslo rezultatai didina impulsą ir toliau stengtis bei tobulėti.

Taigi, jei darsyk sugrįžtume prie klausimo, ar verta atnaujinti prekių ženklą, kai jam sekasi, atsakymą jau žinote – taip.