1. Nuo šiol galite sekti grotažymių paskyras.

Iki šiol buvo du paprasti būdai naudoti grotažymes: kai norime įkeltą turinį priskirti konkrečiai grupei arba rasti įrašus pageidauta tema, įvedant raktažodį paieškos skiltyje. Tačiau jau keletą savaičių „Instagram“ naudotojai turi galimybę sekti ne tik žmonių ar prekės ženklų, bet ir grotažymių paskyras. Iš pažiūros niekuo nuo įprastų „Instagram“ profilių nesiskiriantys grotažymių profiliai yra sudaryti iš „Instagram“ vartotojų keliamo turinio. Svarbu prisiminti, jog norėdami, kad Jūsų prekės ženklas naujienų sraute būtų lengvai atpažįstamas, turite pasitelkti originalias ir įrašą atitinkančias grotažymes. Vis dėlto, stenkitės nenaudoti tų pačių grotažymių po kiekvienu įrašu. Pasirinkite kelias temas, geriausiai atspindinčias jūsų prekės ženklą. Tuomet atitinkamai sukurkite iki 30 skirtingų grotažymių kiekvienai tematikai ir nuolat jas testuokite, kol išsiaiškinsite, kurios grotažymės atnešė didžiausią naudą.

2. Paįvairinkite „Instagram“ istorijas pridėdami „GIF“ lipdukus.

„Giphy“ – viena populiariausių „GIF“ platformų – neseniai paskelbė apie partnerystę su „Instagram“. Nuo šiol „Instagram Stories“ vartotojai turi puikią galimybę paįvairinti savo keliamą turinį naudodami visų jau pamėgtus „GIF“. Kartais prekės ženklams yra sunku perteikti norimą žinutę ne tik nuotrauka, bet ir video. Todėl naujasis būdas, leidžiantis pridėti juokingus „GIF“, padės lengviau išreikšti kasdienines emocijas. Tai yra puiki galimybė pasitelkiant humorą priartėti prie sekėjų ir pelnyti jų simpatijas. Žinoma, nereikėtų persistengti. Naudokite tik tuos „GIF“, kurie puikiai ištransliuoja prasmingą žinutę Jūsų tikslinei auditorijai.

3. Galimybė dalintis turiniu, kuriame yra vien tik tekstas.

„Type“ – dar viena naujovė, leisianti tekstu praturtinti vizualiniu turiniu užpildytą „Instagram“. Naująją „Type“ funkciją rasite telefono ekrano apačioje, atvėrę kamerą – šalia „Live“ ir „Normal“ funkcijų. Šis įrankis jau yra prieinamas visiems „Instagram“ vartotojams, tačiau būtina turėti naujausią programėlės versiją. Teksto tipo įrašai turi 4 skirtingus šriftus, leisiančius kūrybiškai skleisti žinutę apie savo prekes ar paslaugas: „modern“, „neon“, „typewriter“ ir „strong“. Kaip ir visos „Instagram“ istorijos, taip ir „Type“ tipo istorijos automatiškai išnyks po 24 valandų. Nepaisant to, daugiausiai peržiūrų sulaukusios „Instagram stories“ gali būti (ir turi būti) pridėtos į „Highlights“ skiltį.

4. Sutaupykite laiką iš anksto planuodami įrašus.

Rinkodaros specialistams laukiamiausia ir bene daugiausiai džiaugsmo suteikusi naujovė – galimybė automatiškai publikuoti suplanuotus „Instagram“ įrašus. Dirbantiems su socialiniais tinklais ši funkcija padės produktyviau išnaudoti laiką kuriant bei planuojant turinio kalendorius. Nors ir negalėsime įrašų programuoti tiesiogiai per „Instagram“ platformą, tai bus įmanoma padaryti per partnerių programas, tokias kaip „Sprout Social“, „Sprinklr“ ar „Hootsuite“. Pastarosios kompanijos direktorius Ryan Holmes sausio mėnesį oficialiame pranešime pripažino, kad tai buvo populiariausias prašymas tarp 16 milijonų „Hootsuite“ klientų.

5. Ilgesnis „Instagram Story Ads“ formatas.

Socialinis tinklas, atsižvelgęs į verslo poreikius, pristatė naują „Instagram Story Ads“ formatą, kuriame bus leidžiama pademonstruoti dar daugiau vaizdų ar vaizdo įrašų. Ši naujovė suteiks galimybę prekės ženklams lengviau papasakoti apie to paties produkto ar paslaugos funkcijas. Tinkamai panaudojus įtikinančius vizualus, karuselės formato reklamos lengvai įsitvirtina vartotojo pasąmonėje. Nepaisant naujo reklamos formato, sekėjai vis dar turės galimybę bet kada panorėję išjungti reklamą vieninteliu ekrano paspaudimu. Todėl stenkitės užtikrinti, kad prekės ženklo istorija būtų intriguojanti ir sekėjai turėtų priežastį apsilankyti jūsų „Instagram“ paskyroje ar svetainėje.