Iki šiol taip reklamuotis buvo galima mobiliosios programėlės „Waze“, veikiančios kaip navigacija, vartotojams. Ši programėlė taip pat priklauso „Google“, tačiau „Google Maps“ naudojasi kur kas daugiau žmonių, tad ir šis pasiūlymas įmonėms turėtų būti gerokai įdomesnis.

„Google“ planuoja neapsiriboti logotipo parodymu. Reklamos planuotojai galės tartis dėl tokių variantų, kad, pavyzdžiui, vartotojai, įvedę paieškoje užklausą, kokios prekės ieško, bus nukreipiami į reklamą užsisakiusią parduotuvę ar įmonę, jiems taip pat gali būti rodoma informacija apie tuo metu vykstančias akcijas ar siūlymai pasinaudoti nuolaidų kuponais.

„Google“ skaičiavimais maždaug trečdalis visų paieškų mobiliuosiuose telefonuose yra susijusios su fizine vieta, kurioje yra vartotojas, tad bendrovė mato milžiniškas tokios reklamos perspektyvas.