Apie M360
M360 – DELFI sukurtas ir vystomas specializuotas projektas, rinkodaros naujienų ir informacijos portalas, skirtas visiems vadybos ir verslo pasaulio žmonėms, rinkodaros profesionalams, viešųjų ryšių ir reklamos specialistams, kūrėjams ir autoriams. Kitaip tariant, visiems, besidomintiems rinkodaros aktualijomis bei naujienomis ir norintiems gauti visą reikiamą informaciją vienoje patogioje interneto platformoje.
M360 tampa pagrindiniu rinkodaros naujienų ir informacijos kanalu Lietuvoje.
Projektą kurianti DELFI bendradarbiauja su įvairiomis organizacijomis ir ekspertais, siekiant užtikrinti turinio įvairovę, aktualumą rinkai. Skirtingų kompetencijų sinergijos ir vertybių derinys – M360 objektyvumo, skaidrumo ir atvirumo visų organizacijų, rinkos dalyvių ir autorių turinio publikavimui šiame portale garantija.
M360 vadovauja redaktorė Jūratė Žuolytė. Redakcijos siekis – profesionalus, kokybiškas ir visapusiškas turinys, atspindintis rinkodaros aktualijas. „Redakcinei komandai keliami aukšti reikalavimai. Sieksime būti ne tik pirmieji, išsamiausi, tačiau ir profesionaliausi. Kūrybinėje šio projekto stadijoje sulaukėme didelio industrijos atstovų dėmesio ir palaikymo, tad tikiu, kad į projektą labai aktyviai įsitrauks ir patys rinkodaros specialistai, viešųjų ryšių atstovai, kūrybininkai ir atskirų sričių ekspertai. Esame atviri bendradarbiavimui, kviečiame dalintis idėjomis ir kartu kurti šios naujos platformos turinį. Esame pirmieji, vienoje vietoje pateikiantys tiek naujienų, tiek tyrimų bei edukacinį turinį. M360 redakcija savo darbe vadovaujasi žurnalistų etikos kodeksu ir gerosios žurnalistinės praktikos standartais“, – teigia portalo redaktorė J. Žuolytė.
DELFI į rinkodaros specialistus atsigręžė neatsitiktinai. „M360 vizija labai aiški – šis portalas bus pagrindinis rinkodaros naujienų ir informacijos kanalas Lietuvoje, subursiantis ir įtrauksiantis visą rinkodaros specialistų bendruomenę ir įmonių vadovus. M360 yra visapusiško rinkodaros turinio platforma, apimanti visą temų spektrą – nuo skaitmeninės rinkodaros, viešųjų ryšių, reklamos iki tyrimų, renginių ir visko, kas gali būti įdomu ir naudinga dirbantiems šioje srityje.