LOGIN konferencijoje T. Pipiras patikina kaskart, įveikęs dar vieną žaidimo lygmenį, jaučiasi kaip pasaulio užkariautojas, kaip herojus. Tokio pasiekimo jausmo neišnaudoja šių dienų darbdaviai.

„Išties taip jaučiasi visi žaidimų žaidėjai ir to jausmo joks kitas dalykas nepakeis. O taip nori jaustis visi jūsų klientai, visi jūsų bendradarbiai. Tai yra virtuali evoliucija. Mes natūraliai einame prie to, kad ne tik žaidimuose, bet visur pajustume tą didžiąją emociją. Ir ko mus vaizdo žaidimai gali išmokyti – kaip galime motyvuoti kiekvieną kolegą, kiekvieną savo klientą“, – tikino T. Pipiras.

Jis neigia stereotipus, kad žaidimus žaidžia tik vaikai – dabar išmaniuosius įrenginius turi kone visi, o vidutinis žaidėjas yra 34 metų amžiaus, dažnai turintis šeimą, namus, vaikų.

„Žaidimus turbūt žaidžia net jūsų tėvai, jūsų seneliai, yra vadinama sidabrinių žaidėjų auditorija – tai vyresni nei 60-ies metų žmonės. Pusė žmonių, kurie sulaukę šio amžiaus, žaidžia žaidimus, netgi pradeda tokio amžiaus žaisti žaidimus. Ir vidutiniškai jie praleidžia po 8 valandas per savaitę žaisdami – įsivaizduokite, viena darbo diena vien žaidimams. Jie grįžta iš darbo ir kimba prie žaidimų, kad pajustų emociją“, – lygina T. Pipiras.