„Oberlo“ ilgus metus buvo populiarus tarp interneto prekybininkų, naudojančių „Shopify“ platformą: tai leidžia paprastai įtraukti produktus į savo parduotuvę ir parduoti juos tiesiogiai iš „Aliexpress“ tūkstančių Kinijos tiekėjų. Programėlėje buvo siūlomas milžiniškas produktų asortimentas mažomis kainomis. Tačiau programa nebeprieinama nuo gegužės 12-os dienos, pardavėjai jos nebegali parsisiųsti, o įmonės pavadinimas Lietuvoje tądien pakeistas.Apie tai, kad „Shopify“ išjungia „Oberlo“ prekybos įskiepį, pranešė ecommercenews.eu.

„Oberlo“ programėlė nebeprieinama, o vietoje to „Shopify“ siūlo kitą sprendimą, pavadintą „DSers“. Esami vartotojai dar gali naudotis „Oberlo“ iki birželio 15 dienos, po to programa bus ištrinta, o istoriniai duomenys bus prarasti.

„Oberlo“ yra viena pirmųjų Lietuvos startuolių stambių sėkmės istorijų, pavertusių jos kūrėjus milijonieriais – 2017 metais įmonę „Shopify“ nupirko už 15 mln. dolerių. Iki tol „Oberlo“ didžiausi akcininkai buvo Andrius Šlimas ir Tomas Šlimas, kiti bendraįkūrėjai ir darbuotojai.

Kodėl nuspręsta paslaugos atsisakyti nėra neaišku, tačiau „Oberlo“ savo tinklaraštyje teigia, kad produktų peržiūra yra įprasta, kad prekybininkams būtų suteiktas geriausi sprendimai.