Premium
2022 m. birželio 2 d. 06:15

Lietuviška „Oberlo“ sėkmės istorija baigta: įskiepis išjungtas, pavadinimo neliko – darbuotojai dirba su kitais „Shopify“ produktais 1
„Shopify“ akcijos šiemet atpigo 73 procentais

  • Ernestas Naprys
Sėdintys iš kairės į dešinę: Marius Graužinis (vyr. back-end programuotojas), Justas Galaburda (dizaineris), Donatas Pranckėnas (vyr. front-end programuotojas), stovintys: Andrius Šlimas (direktorius), Tomas Šlimas (marketingo vadovas).
Sėdintys iš kairės į dešinę: Marius Graužinis (vyr. back-end programuotojas), Justas Galaburda (dizaineris), Donatas Pranckėnas (vyr. front-end programuotojas), stovintys: Andrius Šlimas (direktorius), Tomas Šlimas (marketingo vadovas).
© Organizacijos nuotr.

2017-ais metais Kanados e. prekybos kompanija „Shopify“ už 15 milijonų dolerių nupirko lietuvių elektroninės prekybos startuolį „Oberlo“. Šiemet gegužės 12 dieną pavadinimas dingo iš programų parduotuvės, o prekybininkams siūloma rinktis kitas paslaugas. Toliau Lietuvoje veikia įmonė pakeistu pavadinimu – „Shopify Lithuania“. Pasaulinė kompanija „Shopify“ šiuo metu išgyvena ne pačius ramiausius laikus – rinkose nusisuka investuotojai, akcijų kaina sminga žemyn.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą LOGIN.LT turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Svarbiausios naujienos ir komentarai iš LOGIN.LT –
kiekvieną savaitę tiesiai į el. paštą!