Premium
2022 m. gegužės 24 d. 14:08

Konsultacijos telefonu perkeliamos į aukštesnį lygį: SEB banko darbuotojas paaiškino, su kuo iš tiesų dažnai kalbasi klientai

  • Eglė Girdenytė
Robotas
Robotas

Prireikus pasikonsultuoti su vienos ar kitos srities specialistu, dažniausiai kreipiamės į klientų aptarnavimo skyrius, kur reikiamą informaciją pateikia ten dirbantys konsultantai. Toks klientų aptarnavimo modelis visiems jau yra įprastas ir nieko nebestebina. Tačiau ar labai nustebtumėte sužinoję, kad gali nutikti ir taip, jog į jums kylančius klausimus atsakys ne žmogus, o robotas?

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą LOGIN.LT turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Svarbiausios naujienos ir komentarai iš LOGIN.LT –
kiekvieną savaitę tiesiai į el. paštą!