Tomas Kazlauskas, SEB klientų duomenų tvarkymo skyriaus vadovas teigė, kad stebėtis, jog žmones aptarnauja robotai, visai nereikėtų, mat ši technologija jau pakankamai pažengusi, kad su žmonėmis bendraujantys robotai sugebėtų ne tik atsakyti į aktualius klausimus, tačiau ir pajuokauti.
T. Kazlauskas SEB banke vadovauja projektų vystymo skyriui, diegiantiems skaitmeninius sprendimus nuotolinio aptarnavimo srityje, o jo vadovaujama žmonių grupė diegia naujovišką klientų konsultavimo sistemą, kurią pritaikius į klientų klausimus atsako robotas. Savo karjeros istoriją su LOGIN.lt pasidalinti sutikęs pašnekovas teigė, kad jų kuriamos technologijos padeda atlikti kasdienes funkcijas, o dar svarbiau – šios technologijos padeda žmonėms augti bei geriau suprasti tiek save, tiek savo poreikius.
Įdomiausias darbas – ieškoti sprendimų naujiems poreikiams
Nuo marketingo srities studijų pradėjęs vyras dabar save pristato, kaip projektų vadovą, kuriam, kartu su komanda, tenka dirbti prie įvairiausių projektų, o per pastaruosius metus ne vienos technologijos įsisavinimą banke paskatino ir koronaviruso pandemija.