Pasak Jurgitos Talačkienės, „Tele2“ skaitmeninės rinkodaros vadovės, įvairios DI sistemos ne tik teikia personalizuotus pasiūlymus, bet ir gali padėti sutaupyti pinigų bei laiko.
„Vieniems kurti dovanų sąrašus ir pirkti dovanas labai patinka, o kitiems tai sukelia daugiau įtampos nei džiaugsmo. Čia galima pasitelkti DI įrankius – naudojantis jais dovanų sąrašų sudarymo ir šventinių dovanų idėjų paieškos procesas tampa efektyvesnis ir malonesnis. Pokalbių robotai ir kitos DI priemonės gali sudaryti personalizuotus dovanų sąrašus, juos valdyti, realiuoju metu stebėti kainas ir nuolaidas bei suteikti kitų naudų“, – sako J. Talačkienė.
Personalizuotos rekomendacijos
Viena iš svarbiausių DI kalėdinių dovanų paieškoje suteikiamų naudų – galimybė gauti asmenines rekomendacijas. Dirbtinio intelekto algoritmai gali išanalizuoti individualių žmonių pomėgius, ankstesnius pirkinius ir elgseną internete bei pasiūlyti pritaikytų, aktualių dovanų idėjų.
„Tokias rekomendacijas geriausiai iliustruoja suasmenintos reklamos internete. Dirbtinis intelektas gali analizuoti žmonių įpročius internete – jie atsiduria mašininio mokymosi modeliuose, o šie sukuria tam tikras žmonių grupes, turinčias panašius pomėgius. Tuomet pagal šiuos duomenis DI gali kiekvienam pasiūlyti būtent jiems aktualias prekes – pavyzdžiui, jiems labiausiai tiksiančius išmanius prietaisus ar jų priedus“, – sako J. Talačkienė.
Be to, priduria ji, kai kurie DI įrankiai kalėdiniu laikotarpiu gali padėti ir sutaupyti, nes realiuoju laiku gali stebėti kainas ir įspėti naudotojus apie įvairias nuolaidas ar akcijas.
„Ši funkcija padeda naudotojams priimti naujausia informacija pagrįstus sprendimus, užtikrinant, kad už savo pinigus jie gaus geriausią vertę ir kokybę“, – pastebi ekspertė.
Pokalbių robotų šventiniai patarimai
Per šventes DI galima pasitelkti ir kitais būdais. Tokie pokalbių robotų įrankiai, kaip „ChatGPT“ supaprastina dovanų idėjų galvojimą, nes suteikia lengvai naudojamas funkcijas dovanų sąrašams kurti ir tvarkyti. Pokalbių robotai gali ne tik pagal pirminę užklausą vos per kelias sekundes pasiūlyti populiarių dovanų sąrašus, bet ir užduoti klausimus apie dovanos gavėjo pageidavimus ir pasiūlyti kūrybiškų ir unikalių dovanų idėjų. Toks interaktyvumas dovanų paieškos patirtį padaro asmeniškesnę.
Be to, dirbtinio intelekto pokalbių robotai neretai būna integruoti ir į pačias elektronines parduotuves. Jie gali padėti naudotojams rekomenduoti labiausiai tinkančius produktus, atsakyti į užklausas ir užtikrinti sklandų pirkimo procesą.