Šiandien Ukraina ir jos gyventojai susiduria su didžiuliais iššūkiais ir pavojumi, rašoma pranešime.

„Suprantame, kad mūsų klientai atsidūrę neeilinių įvykių sūkuryje turi svarbų poreikį naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis. Tikimės, kad mūsų teikiama pagalba bent šiek tiek palengvins šį sudėtingą laikotarpį,“ – pasakoja Pranas Kuisys, „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius.

Bendrovė kompensuos Ukrainoje esančių klientų skambučius ir trumpąsias SMS žinutes į ir iš Ukrainos ir šalies viduje. Klientai kompensacijas už paslaugas matys savo kito mėnesio sąskaitose.

Šių metų sausio mėnesį „Bitė“ padėjo ir klientams neramumų krečiamame Kazachstane – kompensavo svarbiausias ryšio paslaugas. Pernai bendrovė pirmoji ištiesė pagalbos ranką ir baltarusiams – IT bendroves „Bitė“ pakvietė kurtis Lietuvoje ir pasiūlė ryšio paslaugas 3 mėnesius teikti nemokamai.