Vien kovo mėnesį Lietuvos bankas (LB) išnagrinėjo bent 4 nukentėjusiųjų nuo sukčių pareiškimus dėl nuostolių atlyginimo iš „Revolut“: viena moteris neteko 178 tūkst. eurų, kitas vyras, prarado 50 tūkst. eurų, tačiau sugebėjo iš „Revolut“ išsireikalauti „geros valios kompensaciją“. Dar du asmenys neteko mažesnių sumų.

Lietuvoje licenciją gavęs „Revolut“ bankas aptarnauja klientus visame pasaulyje – į Lietuvą keliasi ir banko klientų ginčai.

Nors Lietuvos bankas neatskleidžia asmenų tautybės, ar jie lietuviai, dėl sukčių patirti nuostoliai – įspūdingi, o istorijos sudėtingos.

Jos atskleidžia ir tamsiąją finansų pasaulio pusę – didelis lėtumas. Didžiausios finansų technologijų įmonės, tokios kaip „Binance“, savaitėmis neatsako į bankų užklausas, net ir tą pačią dieną pranešus apie sukčiavimą mokėjimo susigrąžinti nebepavyksta.

Neteko 178 tūkstančių – „Binance“ atsiliepė iš ketvirto karto

Viena moteris pateikė skundą, kuriame pasakojo, kad pažinčių svetainėje „Facebook Dating“ susipažino su asmeniu, kuris teigė esantis finansų ekspertas ir pasiūlė investuoti.

2021 metų vasarį-kovą moteris 11 kartų pavedė pinigų į dvi skirtingas mokėjimo sąskaitas, esančias įmonėse „Binance“ ir „Coin OTC“, iš viso net 177 980 eurų.

Daugiau nei po mėnesio, balandžio 29 dieną, moteris kreipėsi į „Revolut“ su pretenzija, nurodydama, kad tapo sukčių auka.