„Lyginant pirmąjį birželio ir rugpjūčio savaitgalį, didžiausias poilsiautojų srauto augimas pastebėtas Šventojoje. Kituose kurortuose atostogautojų srautas augo ne taip intensyviai, tačiau lietuvių susidomėjimas pajūriu buvo gana didelis dėl palankių orų“, – sakė „DATA ATLAS“ produkto vadovas, Gediminas Jankauskas.

Labiau mėgsta atostogauti vasaros pabaigoje

Mobiliojo ryšio operatoriaus didieji duomenys rodo, kad lyginant pirmąjį birželio ir rugpjūčio savaitgalį, Klaipėda sulaukė mažiausio susidomėjimo – žmonių srautas čia augo vos 8 proc. Lietuvių itin pamėgtoje Palangoje žmonių srautas nuo vasaros pradžios padidėjo 47 proc. Iš visų kurortų žmonių kiekio augimu išsiskyrė Šventoji, kadangi lyginant birželio ir rugpjūčio pirmąjį savaitgalį, ją aplankė net 2,77 karto daugiau žmonių.

Vasaros pabaigoje Nida taip pat buvo itin populiari – lyginant su birželio pradžia, čia atvyko beveik 2 kartus daugiau žmonių. Nemažo susidomėjimo sulaukė ir Preila bei Juodkrantė, lyginant pirmąjį birželio ir rugpjūčio savaitgalį, jas aplankė atitinkamai 81 ir 80 proc. daugiau poilsiautojų.

Didžiausią įtaką Nidos, Šventosios ar Palangos kurortų turistų srautams turi oro sąlygos. Esant geram orui, savaitgaliais šiuose kurortiniuose miestuose žmonių skaičius gali būti net 30 proc. didesnis nei darbo dienomis.

Pagal aktyvių SIM kortelių skaičių pirmąjį šių metų ketvirtį, „Tele2“ turi didžiausią šalyje elektroninių ryšių rinkos dalį (46,3 proc.). Operatoriaus didžiųjų duomenų analizė „DATA ATLAS“ leidžia fiksuoti ne tik žmonių judėjimo srautus, bet ir kelionių krypčių tendencijas bei apsipirkimo įpročius. Duomenys analizuojami ir pateikiami laikantis aukščiausių duomenų saugumo standartų: naudojami tik nuasmeninti, apibendrinti, ir tik dideli klientų bazės segmentai, todėl neįmanoma identifikuoti konkretaus kliento.