Konkursas „E-Commerce Star“, kviečiantis ambicingus e. prekybos žaidėjus dalyvauti ir dalintis savo sėkmės istorijomis, šįmet bus surengtas jau antrą kartą. Kandidatai teikti paraiškas kviečiami iki balandžio 13 d. 23:59 val., o ekspertai iš Baltijos šalių ir Europos vertins tas paraiškas remdamiesi trimis pagrindiniais kriterijais: vartotojo patirtimi, dizainu ir technologiniais sprendimais.
Šių metų konkurso tema – „Scaling greatness“ – sieks išryškinti įmones, pasiekusias reikšmingų rezultatų e. komercijos srityje tiek vietinėje, tiek tarptautinėje rinkoje. Dalyvauti kviečiamos visos įmonės – nuo mažų internetinių parduotuvių iki didelių e. komercijos platformų.
Paraiškas galima teikti iki balandžio 13 d. (imtinai) ir varžytis vienoje iš 8 kategorijų: vartotojo patirties ir dizaino, pagrindinio puslapio turinio, tvarumo, eksporto, dirbtinio intelekto ir automatizacijos, prekyvietės (marketplaces), efektyvios kampanijos ir „Shopify“ parduotuvės.

Dalyviai savo e. komercijos platformą privalo užregistruoti oficialiame konkurso puslapyje: balticecommerceawards.com
Nugalėtojai bus paskelbti gegužės 29 d. Vilniuje vyksiančiame LOGIN 2025 – didžiausiame Baltijos šalių inovacijų ir technologijų festivalyje.
„Tai puiki galimybė įmonėms pelnyti pripažinimą už inovacijas, dėmesį vartotojui ir techninį meistriškumą, – sako Milda Ščerbinskaitė, svetainių kūrimo agentūros „One More Agency“, pernai tapusios oficialia „Shopify“ partnere Lietuvoje, bendraįkūrėja ir vadovė. – Kasdien matome, kaip Baltijos šalių prekių ženklai sėkmingai naudojasi skaitmeniniais įrankiais, kurie padeda augti ir plėstis už savo šalių ribų. Šis konkursas ne tik įvertina geriausius, bet ir įkvepia kitus bei dalijasi vertingomis įžvalgomis.“

Konkursą remia: strateginis partneris „Latvijas Pasts“, taip pat „Mēness Aptieka“, „MakeCommerce“, „Aleph“, „Gemius“, „One More Agency“, „Element Digital“, „The Red Jackets“, Login.lt ir „Nords Porter Communications“.
Informaciniai partneriai: Delfi, „IR Nauda“ ir „DScreens“.