Šių metų konkurso tema – „Scaling greatness“ – sieks išskirti įmones, pasiekusias reikšmingų rezultatų e. komercijos srityje tiek vietinėje rinkoje, tiek tarptautiniu mastu. Todėl nepriklausomai nuo verslo dydžio – ar tai būtų maža internetinė parduotuvė, ar didelė e. komercijos platforma – visi kviečiami teikti paraiškas iki balandžio 8 d. ir varžytis vienoje iš 8 kategorijų: vartotojo patirties ir dizaino, pagrindinio puslapio turinio, tvarumo, eksporto, dirbtinis intelekto ir automatizacijos, e. komercijos platformų (marketplaces), efektyvios kampanijos, ir Shopify parduotuvės.
„Tai puiki galimybė įmonėms pelnyti pripažinimą už savo inovatyvumą, vartotojo patirtį ir techninius sprendimus. Kaip el. parduotuvių kūrimo specialistai, kasdien matome, kaip puikiai Baltijos šalių prekių ženklai pasitelkia skaitmenines platformas spartesniam augimui ir plėtrai už savo šalių ribų. Šis konkursas ne tik įvertina industrijos lyderius, bet ir suteikia vertingų įžvalgų, padedančių verslams tobulinti savo strategijas bei išlikti konkurencingiems. Kviečiame visus ambicingus e. prekybos žaidėjus dalyvauti ir pasidalinti savo sėkmės istorijomis“, – sako Milda Ščerbinskaitė, svetainių kūrimo agentūros „One More Agency“ bendraįkūrėja ir vadovė. Ši agentūra praėjusiais metais tapo oficialiais „Shopify“ partneriais Lietuvoje.
Norėdamos dalyvauti, įmonės turi užregistruoti savo e. komercijos platformą oficialiame konkurso puslapyje: balticecommerceawards.com. Registracija atvira iki balandžio 8 d. ir dalyviai gali pasirinkti vieną iš 8 kategorijų.
Konkursas buvo sukurtas siekiant skatinti e. komercijos augimą ir eksporto plėtrą Baltijos šalyse. Jis išskiria sėkmingas įmones, kurios įkvepia kitus siekti dar didesnės sėkmės. Dalyvavimas konkurse suteikia galimybę ne tik gauti profesionalų vertinimą, bet ir pasilyginti su kitais rinkos dalyviais bei mokytis iš geriausių. Sveika konkurencija skatina inovacijas, prisitaikymą prie sparčiai kintančių vartotojų ir technologijų tendencijų. Šis konkursas yra puiki platforma keistis patirtimi, diskutuoti ir megzti naujus ryšius.

„E. komercija negali egzistuoti be stiprios ir patikimos logistikos. Mūsų užduotis – užtikrinti, kad kiekviena siunta pasiektų klientą greitai ir efektyviai, todėl bendradarbiavimas su e. komercijos įmonėmis yra vienas iš mūsų pagrindinių principų. Šis konkursas ne tik išryškina inovatyviausius ir sėkmingiausius rinkos dalyvius, bet ir įkvepia tuos, kurie dar ieško savo krypties. Džiaugiamės galėdami palaikyti iniciatyvas, kurios skatina e. komercijos plėtrą Baltijos šalyse ir kuria kokybiškas diskusijas šiame sektoriuje“, – teigia Latvijas Pasts valdybos narė Dita Mirbaha.

Per pastaruosius penkerius metus E-Commerce Star konkursas pritraukė įvairių sektorių e. parduotuves. Iki šiol jame dalyvavo daugiau nei 1000 įmonių. Grand Prix apdovanojimą yra laimėjusios keturios įmonės: Azeron, Velosock, Selfnamed ir HackMotion. Jos išsiskyrė puikia vartotojo patirtimi, inovatyviais sprendimais ir aukšta technine kokybe, pelnė rinkos lyderių vardą ir buvo itin gerai įvertintos komisijos.
Tokio masto renginiui organizuoti būtini patikimi partneriai. Vienas iš ilgamečių rėmėjų Latvijas Pasts šiemet tapo strateginiu projekto partneriu. Taip pat projektą remia kiti svarbūs e. komercijos sektoriaus dalyviai: Mēness aptieka, MakeCommerce, Aleph, Gemius, One More Agency, Element Digital, The Red Jackets, Login.lt, Nords Porter Communications. Žiniasklaidos partneriai: Delfi, IR Nauda, DScreens.

Tokio masto renginio nebūtų įmanoma surengti be patikimų bendradarbiavimo partnerių, o vienas iš ilgamečių rėmėjų yra „Delfi“. Būdamas vienas iš pirmaujančių naujienų portalų Baltijos šalyse, „Delfi“ užtikrina plačią renginio sklaidą ir skatina diskusijas apie e. prekybos plėtrą bei jos vaidmenį skaitmeninėje erdvėje.
Apie „E-Commerce Star“ konkursą
E-Commerce Star“ konkursas pirmą kartą buvo surengtas Latvijoje 2021-aisiais siekiant įvertinti inovatyviausias ir sėkmingiausias e. komercijos įmones. Konkursas tapo svarbiausiu e. komercijos apdovanojimu Baltijos regione, pritraukiančiu dalyvius iš visų trijų šalių ir suteikiančiu jiems platesnį pripažinimą bei augimo galimybes. Konkurso tikslas – skatinti e. komercijos plėtrą, suteikiant įmonėms profesionalų vertinimą ir rekomendacijas augimui.
Konkurso strateginis partneris: Latvijas Pasts. Partneriai: Mēness aptieka, MakeCommerce, Aleph, Gemius, One More Agency, Element Digital, The Red Jackets, Login.lt, Nords Porter Communications. Žiniasklaidos partneriai: Delfi, IR Nauda, DScreens.
Daugiau informacijos ir registracija: https://balticecommerceawards.com