Ekspertas paaiškino, kad dėl energijos suvartojimo reguliavimų, televizoriai Europoje automatiškai turi įjungtą „Eco“ režimą – jei norima geriausio vaizdo, verta pasvarstyti jį išjungti.

– Kaip per pastaruosius metus patobulėjo televizoriai, kokios tendencijos ryškėja?

– Vidutiniškai žmonės savo televizorių keičia kas septynerius metus. Jei esate vienas iš tų žmonių, pamatysite, kad dabar yra kur kas daugiau pasirinkimų. Nebereikia ieškoti kuo didesnio, kuo daugiau jungčių turinčio televizoriaus. Dabar televizoriai labiau taikomi prie žmonių su skirtingais poreikiais ar gyvenimo būdu – žinoma, įskaitant ir „Samsung“ produktų liniją.

Jei ieškote pačios tikroviškiausios vaizdo kokybės, mes siūlome 8K raiškos „Neo QLED“ modelius, kurie siūlo neprilygstamą raiškumą ir platesnį šviesumo bei spalvų diapazoną, kad vaizdai būtų kuo tikroviškesni. Jei svarbiau, kad televizorius papildytų jūsų interjero dizainą, yra modeliai tokie kaip „Frame“, kurie labiau primena meno kūrinį nei televizorių.

Žinoma, sektorius perėjo prieš išmaniųjų televizorių. Mūsų siūloma „Tizen“ operacinė sistema turi platų pasirinkimą transliavimo programų, ji diegiama visuose televizoriuose, nuo flagmanų iki pačių įperkamiausių.

Didesni ekranai tampa vis populiaresni, dėl to ir siūloma 75, 85 colių įstrižainės ir dar didesnius televizorius, todėl turime ir 8K rezoliucijas.

Taip pat auga supratimas apie paliekamą anglies pėdsaką, televizorių industrijoje taipogi. Pirmieji sukūrėme įkraunamą nuotolinio valdymo pultelį „SolarCell“ – tam naudojama šviesa ir „Wi-Fi“ signalai namuose, sumažėja AA baterijų, kurios keliauja į sąvartynus ir kenkia aplinkai, poreikis.

– Didelė inovacija, kurią pernai pristatė „Samsung“, tai yra QD-OLED technologijos ekranai. Kas bus toliau? Kur dar galėtų pasistūmėti didelio dinaminio diapazono HDR technologija ir kaip vaizdo kokybė galėtų gerėti?

– „Samsung“ OLED televizoriai yra vėliausia serija, papildanti televizorių šeima, ir mes stengiamės išplėsti šių produktų pasirinkimą. Dar šiemet „Samsung“ pasiūlė naujų OLED modelių, mes toliau dirbsime, kad žmonės turėtų daugiau pasirinkimų. Tarp televizorių, siūlančių didelį dinaminį diapazoną (HDR), mes jau pamatėme stebuklų, kai rodomas turinys turi HDR signalą.

Dėl padidėjusio ryškumo ir spalvų diapazono viskas atrodo tikroviškiau ir patraukliau. Tačiau vis dar yra daug turinio, kuris buvo sukurtas naudojant senesnį SDR – standartinį dinaminį diapazoną.

Dėl to šiemet mes pristatėme automatinį HDR atnaujinimą (Auto HDR Remastering). Ši funkcija naudoja giliuoju mokymu pagrįstą dirbtinio intelekto technologiją, kuri analizuoja ir realiu laiku SDR turiniui pritaiko HDR efektus kiekvienoje scenoje. Taip ir senesnis SDR turinys tampa gyvesnis ir labiau įtraukiantis.

– Kaip artimiausiais metais galėtų keistis aukščiausios klasės OLED televizorių kainos? Kokie veiksniai tam turi įtakos?

– Visos technologijos patiria tam tikrą įtampą tarp inovacijų ir demokratizacijos. Jos gali tobulėti ir evoliucionuoti toliau, arba jos gali leisti į žemesnius segmentus ir pakeisti senesnes technologijas. Anksčiau ar vėliau visoms naujoms technologijoms iššūkį metą dar sudėtingesnės naujovės. Kas iš tiesų svarbu, kad vartotojams būtų siūlomas pasirinkimas, kad jie galėtų išsirinkti labiausiai jų aplinkybes ir gyvenimo būdą atitinkantį produktą.

– Kada bene pažangiausia ateities ekranų technologija „Micro LED“ galėtų tapti plačiau prieinama vartotojams?

– „Micro LED“ technologija jau nuėjo ilgą kelią. Kai 2018 metais „Samsung“ pirmą kartą pristatė „sieną“ (ekraną „the Wall“), jos įstrižainė buvo 146 colių. Tada buvo 292 colių versija. Šiais metais paskelbėme, kad mūsų „Micro LED“ linija turės pasiūlymų įvairių dydžių, nuo 140 colių iki pat 50-ies colių. Tad ši technologija jau dabar tapo daug labiau prieinama. Žinoma, „Samsung“ tęs darbą, kad klientai turėtų daugiau pasirinkimų.
Televizorius

– Kokie iššūkiai televizorių gamintojams kyla ES rinkoje? Ar čia galiojantis reguliavimas dėl energijos vartojimo efektyvumo nepaveikia gaminių kokybės?

– Kaip ir kiti technologijų pramonės atstovai, mes susiduriame su tokiomis problemomis kaip infliacija, geopolitiniai konfliktai ir tiekimo grandinės iššūkiai. Bet mes išliekame užtikrinti savo verslo tvirtumu ir atsparumu, siūlome daugiau pasirinkimų vartotojams, nei kiti prekių ženklai, kiekvienas kažką atras sau.

Kalbant apie neergijos vartojimo efektyvumo reguliavimą: mes jau daug nuveikėme, kad sumažintume poveikį aplinkai. Pavyzdžiui, „SolarCell“ nuotolinio valdymo pultelis kraunasi naudodamas šviesą ir „Wi-Fi“ signalus namuose, kad nereikėtų baterijų. Televizoriuose kaip pagrindinis nustatymas įjungtas mažai energijos suvartojantis „Eco“ režimas. Tačiau vartotojai gali pasirinkti iš daugybės režimų, kurie atitiktų jų prioritetus.

– Atsižvelgiant į dabartines tendencijas, kuri įmonė, jūsų nuomone, „Samsung“ ar LG“ pirmaus televizorių rinkoje ir kodėl? Kas tą nulemia?

– „Samsung“ jau 17 metų iš eilės užima pirmąją vietą kaip perkamiausias televizorių prekės ženklas („Omdia“ duomenys). Tą lemia mūsų inovacijos ir filosofija. Mes ne tik kuriame vienus geriausių televizorių pasaulyje naudodami pažangiausias technologijas – mes niekada iš akių nepametame klientų ir įvairių jų poreikių. Štai kodėl mūsų gaminių asortimentas toks įvairus.

Kad ir naujieji „Neo QLED“ modeliai, kurie užtikrinta išskirtinę vaizdo kokybę stulbinančiame dizaine, daug įvesties galimybių ir gerą garsą, idealūs klientams, kurie nori aukščiasuios kokybės vaizdo žaidimams ar transliacijoms.

– Kokių naujų produktų ar savybių galėtume tikėtis artimiausioje ateityje?

– Šiuo metu televizorių sąsaja yra plačiausia nei kada nors anksčiau, o žengiame į erą, kai visi įrenginiai bus tarpusavyje susiję, kai kiekvienas prietaisas namuose galės susisiekti su kitu. Tai gali kelti ir daugiau komplikacijų.

Mes stengiamės, kad plečiantis ryšiams, viskas netaptų sudėtinga.

– Kokį televizorių jūs naudojate asmeniškai namuose, ir kodėl?

– Aš turiu 75 colių „QN900“ iš 2022-ųjų metų. 8K raiška leidžia pamatyti viską labai aiškiai, net kai naudojamas senesnis HD standarto vaizdas.Maksimalus 4000 nitų šviesumas reiškia milžinišką kontrasą ir spalvų diapazoną, todėl viskas atrodo gerokai tikroviškiau.

VIską sudėjus, man tai vienas labiausiai įtraukiančių televizorių, kokius kada nors mačiau. Be to, jis patogus, kadangi „Tizen“ operacinė sistema turi visas mano naudojamas vaizdo perdavimo programas.

– O kokie populiariausi vartotojų pasirinkimai? Ko galima tikėtis vidutinės ar biudžetinės klasės segmente?

– Labai populiarius tarp mūsų klientų tapo „The Frame“. Idėja, kad televizorius gali beveik išnykti rodydamas meną, įsilieti į aplinką, labai patraukli tiems, kurie nenori, kad jų dekoruotuose namuose dominuotų didelis technologinis prietaisas.