Technologijos yra mišraus darbo pagrindas


Dažnai akcentuojama, jog dirbant nuotoliu svarbu asmeninis darbuotojų pasiruošimas, jų psichologinė sveikata ir tinkama darbo aplinka. To ginčyti negalima, tačiau viena iš dažniausiai ignoruojamų sėkmės priežasčių – tai optimalūs verslo sprendimai IT srityje ir technologiniai įrankiai, rašoma pranešime spaudai.

Organizacija, kuri renkasi mišriam darbui būtinas sistemas ir programinę įrangą, atsižvelgdama tik į diegimo paprastumą ir kainą, dažniausiai praranda naudojimo kokybę, saugumą ir patogumą. Pasenę technologiniai produktai apsunkina net ir paprastas užduotis, o darbuotojai nežino, jog gali dirbti efektyviau.

Kokybiško ir saugaus bendravimo būtinybė


Pirmas akivaizdus pasikeitimas dirbant nuotoliu – tai pakitę darbo santykiai ir bendradarbiavimo sunkumai. Nors daugelis mūsų naudojame tokias bendravimo programas kaip „Microsoft Teams“, tikrai ne visi pilnai išnaudoja šio įrankio teikiamus privalumus.

„Daugelio jau pamėgta „Microsoft Teams“ platforma yra unikalus sprendimas, apjungiantis „Microsoft“ ir trečiųjų šalių paslaugas į vieną centrą. Liūdna, tačiau iki galo su programos specifika nesusipažinę verslai dažnai praleidžia galimybes dirbti efektyviau. Pavyzdžiui, darbas su projektais galėtų būti daug našesnis, jei konkreti užduotis būtų atliekama „Teams“ kanale su integruotu „Planner“, „OneNote“ bei failų saugykla. Svarbu pažymėti, jog „Teams“ nėra vien susirašinėjimo ar pokalbių programa, bet ir darbo procesus palengvinantis sprendimas“, – teigia Alexander Saad, „Crayon“ debesijos paslaugų konsultantas.

Todėl norint dirbti sklandžiai ir saugiai, reikia naudoti modernius technologinius įrankius bei organizuoti mokymus darbuotojams.

Saugumą palaikyti su specialistų jau pamėgtu įrankiu


„Microsoft Endpoint Manager” – tai debesų kompiuterijos sprendimais pagrįsta programa, skirta spręsti problemas, susijusias su įrenginių diegimu, valdymu ir apsauga versle. Naudojant „Endpoint Manager“ IT specialistai gali užtikrinti įrenginių ir programų saugumą, valdyti ir stebėti įmonėje naudojamus įrenginius, įskaitant telefonus, nešiojamuosius ir stocionarius kompiuterius bei serverius.

„Pastebime gana didelį poreikį atnaujinti pasenusius lokalius valdymo sprendimus į lengviau valdomus debesų kompiuterijos įrankius, tokius kaip „Endpoint Manager“. Su šia programa tereikia rūpintis jos administravimu ir valdymu, todėl vartotojai sutaupo ne tik laiko, bet ir pinigų, kurių reikalautų serverių įrangos atnaujinimas, saugumo spragų pildymas ir kitos problemos, kuriomis rūpinasi debesijos paslaugų tiekėjas“, – dalijasi debesijos paslaugų konsultantas Saimonas Balinskas.