„Klientams galėsime pasiūlyti dar kokybiškesnių paslaugų: nuolat plečiamą naujos kartos 5G ryšį, išmanių įrenginių ekspertų „Bitės Profų“ pagalbą. Žmonės konsultuotis, pirkti galės dar patogiau: juos pasitiks 10 kartų platesnis salonų tinklas ir aptarnaus 6 kartus didesnis klientų aptarnavimo centras. Taip užtikrinime dar greitesnį ir efektyvesnį klientų užklausų sprendimą“, – pranešime žiniasklaidai sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Gintas Butėnas.

Anot „Bitės“ vadovo, pokyčiai leis pasiūlyti dar spartesnį ir stabilesnį 5G internetą. Tam kad užtikrintų dar aukštesnę ryšio kokybę, į esamų esamų tinklų modernizavimą bei naujos kartos tinklo statybas „Bitė“ investuoja 100 mln. eurų.

Klientai nuo šiol galės kreiptis daugybe skirtingų kanalų: telefonu, el. paštu, soc. tinkluose ar gyvai bet kuriame iš beveik 50 „Bitės“ salonų visoje Lietuvoje. Penkiolikoje iš jų nemokamai konsultuos ir pagalbą teiks „Bitės Profai“. Jie gali padėti įvairiais klausimais: pavyzdžiui, jei reikia perkelti duomenis iš seno išmanaus telefono į naują, jei norite pasikonsultuoti dėl naudojimosi programėlėmis ir kt.

„Klientams nesikeis nei planas ar jo kaina, nei kiti paslaugų parametrai. Keisis rekvizitai, taip pat savitarnos paslaugų svetainė“, – atkreipia dėmesį G. Butėnas.

„Bitė Lietuva“ po reorganizavimo perima ir „Mezon“ darbuotojus, kurie gaus visus vieno geriausių darbdavių Baltijos šalyse privalumus. Reorganizavimo proceso metu „Bitė“ iš jungiamos bendrovės perims ir visas jos turimas teises, pareigas, turtą ir sandorius.