„Meta“ sekmadienį paskelbė, kad bandoma prenumeratos paslauga vadinsis „Meta Verified“, o ji leis vartotojams savo paskyras patvirtinti naudojant vyriausybės suteiktą asmens kodą, gauti mėlyną ženklelį, kuris padėtų turinio kūrėjams augti ir burti bendruomenes.

„Instagram“ ir „Facebook“ prenumeratos paketas, kuris bus pristatomas vėliau šią savaitę, taip pat apims papildomas apsaugas vartotojams nuo tapatybės vagystės (apsimetinėjimo tuo asmeniu).

11,99 dolerių kaina bus mažiausia ir taikoma vartotojams interneto naršyklėje, o „Android“ ir „Apple iOS“ sistemų įrenginiuose kaina sudarytų 14,99 dolerio.

Pirmiausia „Meta Verified“ bus paleista Australijoje ir Naujoje Zelandijoje, o po to palaipsniui ir kitose šalyse.

„Meta“ seka socialinio tinklo „Twitter“ pėdomis, kuris pirmasis praėjusį mėnesį paskelbė, kad paslaugos „Twitter Blue“ kaina siekas 11 dolerių per mėnesį.
Asociatyvi nuotrauka

„Meta“ generalinis direktorius Markas Zuckerbergas anksčiau teigė, kad planuoja išleisti kelis naujus produktus, kurie leistų kūrėjams „būti produktyvesniais ir kūrybiškesniais“, jis taip pat minėjo ir išlaidas, susijusias su technologijos palaikymu didelei vartotojų bazei.

Kiti socialiniai tinklai, tokie kaip „Snapchat“ ir „Telegram“, dar pernai pasiūlė papildomas mokamas prenumeruojamas paslaugas kaip naują pajamų šaltinį.

M. Zuckerbergas žada, kad „Meta Verified“ paskyrų savininkai be ženklelio gaus ir didesnį matomumą platformose, prioritetinį klientų aptarnavimą.

„Meta Verified“ vartotojais galės tapti ne jaunesni nei 18 metų asmenys, kurie privalės pateikti valstybinį asmens tapatybės dokumentą, kuriame nurodytas vardas ir nuotrauka atitinka feisbuko ar instagramo vartotoją.

Taipogi prenumeratoriai galės naudotis išskirtiniais papuošimais savo istorijoms arba „Reels“ vaizdo įrašams, gaus 100 nemokamų žvaigždučių per mėnesį, tai bus skaitmeninė valiuta, kuria bus galima palikti arbatpinigų kūrėjams feisbuke.

„Meta“ pažymi, kad įmonės kol kas negalės kreiptis dėl „Meta Verified“ ženklelio

„Ilgalaikėje perspektyvoje norime sukurti prenumeratos pasiūlymą, kuris būtų vertingas visiems, įskaitant kūrėjus, įmones ir visą mūsų bendruomenę. Kaip šios vizijos dalį, tobuliname „patvirtinta“ ženklelio reikšmę, kad galėtume išplėsti prieigą ir daugiau žmonių galėtų pasitikėti, kad paskyros, su kuriomis bendrauja, yra autentiškos“, – rašoma „Meta“ tinklaraščio įraše.