Tomas Nickus, Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Judumo ekspertas, teigė, kad iššūkių, susijusių su įkrovimo stotelių įrengimu miegamuosiuose rajonuose, kyla būtent tose vietose, kur gyventojai patys neturi galimybės įsirengti įkrovimo stoteles.

„Praėjusių metų gruodžio mėnesį miesto Taryba pritarė įkrovimo stotelių plėtros planui iki 2030 metų. Plane didžiausias dėmesys buvo skirtas tankiai apgyvendintoms teritorijoms. Siekiame, kad tokios stotelės būtų lengvai pasiekiamos, t. y. per pirmąjį etapą mieste stotelių tinklą numatoma plėsti taip, kad įkrovos stotelė gyventojams būtų ne toliau kaip už 500 metrų. Vėliau šį atstumą ketinama sutrumpinti iki 300 metrų“, – aiškino T. Nockus.

Beveik 300 stotelių

Savivaldybės įmonės atstovas taip pat pabrėžė, kad šiuo metu laukiama Susisiekimo ministerijos finansavimo aprašo ir informacijos, kokio dydžio finansavimas bus skirtas miestui. Gavus finansavimą bus pradėtas įgyvendinti plėtros planas iki 2030 metų.

„Iki 2030 m. pagal planą yra nustatyta įrengti 295 elektromobilių krovimo stoteles, kurių prieigų skaičius varijuotų nuo 2 iki 6, didžioji dalis turės 6 prieigas. 2022 m. Vilniaus miesto savivaldybės lėšomis planuojama įrengti 20 stotelių“, – komentavo pašnekovas.