Celės pavadinimas skaitmenimis reiškia jos skersmenį ir aukštį milimetrais – 4695 reikštų 46 mm skersmenį, ir 95 mm aukštį.

Nors bus vos 15 mm aukštesnės EVE celės esą turės 46 procentais didesnę talpą nei „Tesla“ kuriamos ir gaminamos 4680 celės, tačiau svers tik 21 proc. daugiau. Kitais atžvilgiais elementai bus vienodi, techninėmis specifikacijomis EVE pasidalijo tarptautiniame baterijų seminare.

Tokio paties dydžio akumuliatorių blokas leidžia sukurti elektromobilius, kurių nuvažiuojamas atstumas būtų 40 proc. didesnis, nei su dabartiniais „Tesla“ 4680 elementais: automobilis turėtų būti 1,5 centimetro aukštesnis. Blogiausiu atveju, prastesnė aerodinamika nulemtų 1 proc. didesnį elektros energijos poreikį, automobilio svoris padidėtų maksimaliai 3-4 proc., rašo golem.de

Daugiau nuvažiuoti leis pasiekiamas didesnis energijos tankis. Naudojant įprastus gamybos metodus 4695 siūlys standartinį 260-280 vatvalandės kilogramui (Wh/kg) energijos tankį. „Tesla“ dabartiniai 4680 elementai kol kas demonstruoja apie 234 Wh/kg.

260 Wh/kg EVE celių versija optimizuota įkrovimo greičiui – nuo 10 iki 80 proc. jas bus galima įkrauti per 12 minučių, taip pat jos galės tiekti 50 procentų daugiau galios. 280 Wh/kg celių versijos greitasis įkrovimas truks 20 minučių.

Naujuosius elementus BMW galėtų naudoti nuo 2025 metų.

Perėjimą prie platesnių ir aukštesnių celių įkvėpė pati „Tesla“. LOGIN.LT jau rašė, kad automobilių gamintoja dėl akumuliatorių gamybos patiria nemenkų problemų.