V. Valantavičius net neturi abejonių – automatizuotus rinkodaros sprendimus naudojančios įmonės automatiškai įgyja pranašumą prieš konkurentus, kurie to nedaro.
Jis dirba didžiulėje tarptautinėje bendrovėje „Salesforce“, kurios vertė rinkoje šiuo metu siekia 164 milijardus dolerių. Kompanija siūlo įmonėms įvairiausius automatizavimo sprendimus: rinkodaros, pardavimų, klientų aptarnavimo ir ryšių su klientais, IT plėtojimo, mokymų ir kitas.
Kaip atrodo automatizuota rinkodara?
Dabartiniai sprendimai įmonėse prasideda nuo komunikacijos kanalų centralizavimo ir automatizavimo. Tai apima e. paštą, SMS, mobiliųjų programėlių žinutes, pranešimus internete ir pan.

Visą straipsnį gali skaityti tik prenumeratoriai
Tapdami prenumeratoriais, jūs remiate nepriklausomus autorius ir žurnalistus. Stipri ir laisva žiniasklaida – demokratijos ramstis ir vertybė, kurią būtina puoselėti.
Kviečiame prisijungti prie Delfi prenumeratorių bendruomenės.