„Koks organas svarbiausias sekse“, – LOGIN konferencijoje klausė E. Čiuoderienė.

Publika neklydo – tai smegenys, dalyvaujančios visuose gyvenimo procesuose.

Ar seksas vis dar yra gera reklamos priemonė parduoti įvairius produktus ar paslaugas, tai panagrinėjo E. Čiuoderienė. Aiškėja, kad parduoda ne tik tai.

„Ir sekse, ir visur kitur gyvenime svarbu yra laikas. Svarbiausias laikas mūsų smegenims yra pusė sekundės. Aš dar net neužlipau į sceną, o jūs jau turėjote nuomonę apie mane, ar klausysitės, ar neklausysite ir naršysite per mano pranešimo – tiek užteko jūsų smegenims suprasti ir priimti sprendimą“, – pasakoja ekspertė.

Ir tiek pat laiko dažnai smegenims pakanka priimti kitiems sprendimams: nusipirkti kažkokį dalyką, pamatytą internete, atsiversti naują svetainę, ar net įsimylėti.

„Tokių sprendimų mes per dieną padarome trisdešimt penkis tūkstančius. Iš jų daugiau negu 200 yra vien tik apie maistą – ar mes valgysime kiaušinienę, ar mes valgysime sumuštinį. Mes ištisai gyvename priimdami sprendimus, ir per mėnesį padarome daugiau nei milijoną skirtingų sprendimų. Ir mūsų smegenis tai vargina. Todėl ir matome garsius pasaulio verslo žmones, tokiuos kaip Steves Jobs, kuris rengėsi visada taip pat, kad minimizuotų priimamų per dieną sprendimų skaičių ir pailsintų smegenis nuo bereikalingų sprendimų“, – dėstė E. Čiuoderienė.

Pirkti – tai taipogi sprendimas, bet mes jį priimame ne vienodais būdais.