Dėl sutrikusios „Smart-ID“ veiklos daliai klientų nepavyko prisijungti prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms yra reikalingas tapatybės patvirtinimas el. erdvėje.
„Daliai vartotojų kyla sunkumų prisijungiant prie paslaugų. Turintiems galimybę šiuo metu prie el. paslaugų rekomenduojame jungtis naudojant „Mobile-ID“, – LOGIN.LT komentavo „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.
Pasak jo, iki 12 val. dalis vartotojų kartais negalėjo prisijungti prie sistemos.
„Buvo paveikta dalis vartotojų ir problema buvo sutvarkyta prieš 12 val. (...) Tikrai ne visi vartotojai su tuo susidūrė, bet dalis tam tikrais laiko tarpais negalėjo iš pirmo karto prisijungti prie sistemos“, – Eltai teigė V. Kamarevcevas.
Jis pridėjo, kad nors situacija išspręsta, dar neaišku, kas sukėlė sutrikimus.
„Kol kas aiškinamės, matyt kažkoks vidinis sutrikimas“, – paminėjo jis.
„Smart-ID“ naudoja daugiau apie 1,5 mln. Lietuvos gyventojų.